خبرگزاری کار ایران

نسرین مقانلو:

شبکه نمایش خانگی از تلویزیون موفق‌تر است

مقانلو معتقد است که هر رسانه‌ای مخاطب خود را دارد اما شبکه نمایش خانگی به دلیل تنوع سوژه و کیفیت آثار، بیش از تلویزیون موفق به جذب مخاطب شده‌است.

 نسرین  مقانلو درباره ارتقای سطح کیفی آثار شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: در چند سال اخیر این رسانه با ساخت چند سریال‌ و فیلم ویدئویی موفق توانست در میان مردم جا باز کند و سر پای خودش بایستد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مردم وقت سینما رفتن ندارند، ادامه داد: شبکه نمایش خانگی برای این افراد موقعیتی را فراهم کرد که در خانه به تماشای آثار تصویری بنشینند و به واسطه این رسانه از فیلم‌ها لذت ببرند.

مقانلو تاکید کرد: نمایش خانگی از نظر سوژه و برقراری ارتباط با مردم دست بازتری دارد به همین دلیل مردم با آن زود‌تر انس گرفتند.

بازیگر فیلم سینمایی «مهمان مامان» با مقایسه مخاطبان شبکه نمایش خانگی و تلویزیون، توضیح داد: هر رسانه‌ای مخاطب خود را دارد اما شبکه نمایش خانگی به دلیل تنوع سوژه و کیفیت آثار، بیش از تلویزیون موفق به جذب مخاطب شده‌است.

وی گفت: گسترش و تنوع رسانه‌های تصویری می‌تواند به رشد فضای هنرهای نمایشی و تامین خواسته‌های مردم در این زمینه کمک کند.

مقانلو با اشاره به ساخت سریال «قلب یخی» افزود: این سریال اولین مجموعه‌ای بود که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد و در‌‌ همان دوران بازتاب خوبی در میان مردم داشت.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره تفاوت بازی در شبکه نمایش خانگی نسبت به باقی فضاهای نمایشی، گفت: شبکه نمایش خانگی اثرگذاری بالایی دارد و قصه‌ها خیلی خوب با مردم ارتباط برقرار می‌کنند به همین دلیل لازم است هنرمند وقت بیشتری برای شخصیت‌پردازی‌ها بگذارد.

مقانلو درباره جشنواره ویدئویی یاس که با هدف تشویق فیلمسازان عرصه شبکه نمایش خانگی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تقدیر کار قشنگی‌ است و اگر از کسانی که در مسیر رشد و ارتقا شبکه نمایش خانگی کار کرده‌اند تقدیر به عمل آید، بدون شک باعث تولید آثار موفق‌تری خواهد شد.

بازیگر سریال «حس سوم» با بیان اینکه جشنواره‌ها باعث تبادل نظر و ایجاد انگیزه می‌شوند، ادامه داد: جشنواره فیلم یاس باعث افزایش کیفیت فیلم‌ها و سریال‌هایی است که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و مردم را با این آشنا می‌سازد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس به دبیری مصطفی ابطحی ۹ تا ۱۳ آبان در استان مازندران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۱۹۱۱۶