خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر موسیقی:

عشق به ابا‌عبدالله(ع) در جامعه عمومیت دارد

مدیرکل دفتر موسیقی درباره آثار تولید شده با موضوع عاشورا گفت: تعداد آثار تولید شده با موضوع محرم و واقعه عاشورا نشانه علاقمندی و ارادت هنرمندان به مقام حضرت سیدالشهداست.

به گزارش ایلنا، مدیرکل دفتر موسیقی در نخستین روز از ایام محرم در آیین عزای حسینی که روز گذشته در مسجد بنیاد رودکی برگزار شد؛ گفت: تعداد آثار تولید شده با موضوع محرم و واقعه عاشورا نشانه علاقمندی و ارادت هنرمندان به مقام حضرت سیدالشهدا می‌باشد که البته تعداد این آثار ارزشمند هنوز فاصله زیادی با عمق و گستردگی این ارادت دارد و انشاءالله شاهد تولید آثار بیشتری در آینده خواهیم بود.

طالبی در ادامه افزود: اگر ارادتمندان آن حضرت در ایام سوگواری، سخنان بلند و خلقیات بی‌همتای امام حسین (ع) را مرور کنند، طبیعتا پس از این ایام، با این الگوی انسانیت قرابت بیشتری پیدا می‌‌کنند و در رفتار و سبک زندگیشان نیز این قرابت قابل مشاهده خواهد بود.

مدیرکل دفتر موسیقی در انتها گفت: عشق و علاقه قلبی به حضرت سیدالشهدا در جامعه ما عمومی است و کمتر کسی را می‌توان یافت که نسبت به سوگ ایشان بی‌تفاوت باشد چرا که نام حسین (ع) ریشه در فطرت پاک مردم ما دارد.

کد خبر : ۴۱۶۴۵۲