خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها منصوب شد

طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور، محمد‌ربیع احمد‌خانی به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها منصوب شد.

به گزارش ایلنا، آئین تودیع رمضانعلی محسنی، مدیرکل سابق اداره کل امور مشارکت‌ها و شهرداری‌ها و معارفه محمد‌ربیع احمدخانی، مدیرکل جدید توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها، با حضور مهردخت وزیرپور، عضو هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و مشاور دبیرکل؛ علی متقی، مشاور دبیرکل؛ محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی و جمعی از مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ساختمان شماره یک برگزار شد.

اله‌یاری با قدردانی از اقدامات مفید و سازنده مدیرکل سابق اداره کل امور کتابخانه‌ها در سال‌های فعالیت در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اداره کل را یکی از مهم‌ترین ستون‌های فعالیت این نهاد دانست و گفت: اداره کل امور کتابخانه‌ها به جهت ارتباط با کتابخانه‌های عمومی، تعامل با کتابداران و مدیریت راهبردی شبکه کتابخانه‌ها از اهمیت زیادی در نهاد برخوردار است.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با تقدیر از اصغر گودرزی، معاون اداره کل امور کتابخانه‌ها در مسئولیت این بخش، درباره انتخاب احمدخانی (مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی زنجان) به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ادامه داد: امیدوارم آقای احمدخانی بتواند حوزه اداره کل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها را در مسیری رو به رشد، مدیریت کند.

وی با اشاره به آغاز دوران بازنشستگی رمضانعلی محسنی و نقش موثر فعالیت‌های وی در پیشبرد اهداف نهاد افزود: تجربیات آقای محسنی به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان‌های مازندران و البرز و همچنین امور مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد، قابل تقدیر است.

تقدیر و تشکر از فعالیت‌های رمضانعلی محسنی، مدیرکل سابق مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ابراز خرسندی از آغاز فعالیت احمدخانی به‌عنوان مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های این نهاد توسط مشاورین، مدیران‌کل و سایر همکاران از دیگر بخش‌های این نشست بود.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاسی با امضاء دبیرکل از رمضانعلی محسنی، محمد‌ربیع احمدخانی و اصغر گودرزی توسط دکتر وزیرپور، تقدیر شد.

محمد‌ربیع احمدخانی، مسئولیت‌های متعددی در نهاد داشته که مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان زنجان و معاون اداره کل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از آن جمله است.

کد خبر : ۴۱۴۷۵۳