خبرگزاری کار ایران

نوین افروز در تالار رودکی می‌نوازد

کنسرت رسیتال پیانو “ نوین افروز” پنجم مهرماه در تالار رودکی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، در راستای تعاملات فرهنگی ایران و ایتالیا، رسیتال پیانو توسط نوین‌ افروز به نفع زلزله‌زدگان ایتالیا در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

در این کنسرت قطعاتی از شوبرت، اسکارلاتی، شوپن و لیست اجرا خواهد شد.

Domenico Scarlatti-sonata in fmaj

Franz Schubert-Wanderer fantazie c maj (allegro-adagio-presto-allegro)

Fredric Chopin –Berceuse op-57

Paganini-Liszt – etudes no5 - etudes no3

نوین افروز تحصیلات موسیقی خود را در کنسرواتوار موسیقی میلان – ایتالیا به اتمام رسانده، او سپس گواهینامه مهارت را از کنسرواتوار موسیقی ژنو – سویس دریافت کرد و مطالعاتی را نیز همراه با پروفسور آرتور میکل آنجلی صورت داد.

وی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ، کشورهای اروپایی  چین اجرا داشته است و جوایز متعددی در سطح بین‌الملل را به شرح زیر در یافت کرده است؛ جایزه صلح آلبرت انیشتین، نشان افتخار بین المللی رم، جایزه مجمع منتقدان رم، جایزه اسپلتو، جایزه طلایی سن والنتین، جایزه هنر صلح سان فرانسیسکو و جایزه شهر ونیز، او جایزه بخش موسیقی لرنزو دومدیچی از آکادمی بین‌المللی فلورانس و نشان اروپا در مونته کاتینی را نیز به خود اختصاص داده است.

نوین افروز شاعر و یکی از اعضای آکادمی بین‌المللی شاعران در کمبریج، در آکادمی والنتینیانا در ایتالیا و آکادمی مدیچی در فلورانس است، او دکترای افتخاری ادبیات و موسیقی را نیز از دانشگاه جهانی در آریزونا دریافت کرده است.

نوین افروز همجنین یک آهنگساز است . او قطعاتی برای پیانو ، یک کوئینتت ، یک دوئت ، و قطعه ای برای پیانو – ارکستر و گروه کر ، تصنیف کرده است .

علاقه مندان برای تهیه بلیت میتوانند به سایت ایران کنسرت مراجعه فرمایند .

کد خبر : ۴۱۳۶۴۸