خبرگزاری کار ایران

روایتی از سال‌های نه چندان دور جنگ بر صحنه تئاتر

نمایش «سردار» جدیدترین فعالیت گروه تئاتر معاصر به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از 4 مهرماه در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «سردار» که در یازدهمین جشنواره سراسری رضوی اجرا شده و با استقبال بسیار خوب مخاطبین نیز همراه بود از 4 مهرماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

بازیگران مطرحی ازجمله هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، ندا کوهی، سیدعلی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی (به ترتیب ورود) در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نادر برهانی مرند نویسنده و کارگردان این اثر در خلاصه داستان نمایش خود آورده است: سردار روایتی است از سال‌های نه چندان دور جنگ که تا امروز امتداد دارند. داستان سربازان پاکباخته‌ای که گمنام، به خاک وطن پیوسته‌اند و نبودشان دینی شده است بر ذهن و گرده تاریخ معاصر این سرزمین.

پیش فروش بلیت نمایش «سردار» از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه سی‌ام شهریور از طریق سامانه تیوال آغاز خواهد شد و مخاطبین می‌توانند از این سامانه فروش به آدرس  tiwall.com اقدام به تهیه بلیت کرده یا جهت رزرو تلفنی با شماره 09193952723 تماس داشته باشند.

کد خبر : ۴۱۱۹۴۱