خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت از جزئیات حادثه منا می‌گوید

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت، فردا(یکشنبه) مهمان رو به راه می‌شود تا در رابطه با شهدای منا صحبت کند.

به گزارش ایلنا، رو به راه که این هفته به موضوع حج و منا می‌پردازد، با مهمانان مختلفی به گفتگو می‌پردازد؛ این هفته برنامه رو به راه به صورت تولیدی و غیر زنده به روی آنتن می‌رود و سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت، فردا(یکشنبه)مهمان رو به راه می‌شود تا در رابطه با شهدای منا صحبت کند.

اوحدی، در این برنامه به نکات جزئی و نابی در رابطه با اتفاقات سال گذشته در ایام حج پرداخته است.

امشب نیز محمد خاکساری، یکی از مجریان رسانه ملی که در ایام حج سال گذشته در عربستان حضور داشت،مهمان برنامه می‌شود.

«رو‌به‌راه»، در هفته گذشته نیز به ازدواج پرداخت که در رابطه آن با مهمانان مختلفی ازجمله محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و ناصر صبحی به گفت‌وگو پرداخت.

«رو‌به‌راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می‌رفت و از ۲ مردادماه سری جدید آن در حال پخش است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می‌پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره‌های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

کد خبر : ۴۰۹۷۰۲