خبرگزاری کار ایران

نمایش عکس‌های «مادام باتر فلای» در گالری گلستان

نمایشگاه «مادام باتر فلای» با نمایش ۱۶ قطعه عکس که توسط مهدی منصوری ثبت شده است، به زودی در گالری گلستان به نمایش درمی‌آید تا روند زندگی، آگاهی و مرگ را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا، «مادام باترفلای» عنوان نمایشگاهی است که مهدی منصوری در آن ۱۶ قطعه عکس در ابعاد ۸۵×۶۰ سانتی متر را در گالری گلستان به نمایش خواهد گذاشت. منصوری در ارائه این آثار سعی داشته فضای کلاسیک را به مخاطب القا کند. در همین راستا وی برای آثارش قاب‌های کلاسیک طلایی رنگی را برگزیده که یادآور آثار فرانسیس بیکن نقاش معروف قرن بیستم  است. این عکس ها که برگرفته از اپرای «مادام باتر فلای» اثر «پوچینی» آهنگساز ایتالیایی است، روی زندگی، آگاهی و مرگ تمرکز دارند.

منصوری در سومین نمایش انفرادی‌اش، فتو کلاژهایی را ارائه خواهد داد که  با محوریت موضوعاتی در رابطه با زندگی انسان معاصر کار شده و برای بیان مفهوم مورد نظرش از چهره های شناخته شده ای چون لیلی گلستان، الناز شاکردوست و ... استفاده کرده و به نوعی روند زندگی زنان را گام به گام  به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه به غیر از ۲ عکس با نام‌های «تولد» و «آگاهی» مابقی آثار با تکنیک انعکاس ثبت شده است. در این آثار هنرمند از آینه‌های شکسته شده بهره گرفته و از انعکاس تصویر مورد نظرش در آینه عکاسی کرده است.

مهدی منصوری عضو انجمن عکاسان ایران است و  از سال ۸۲ تا ۸۶  روی طراحی عکاسی متمرکز بوده است. وی حضور در پانزده نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری خود دارد. «مادام باترفلای» سومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می شود.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۴ شهریورماه در گالری گلستان برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه  ساعات ۱۶ تا ۲۰، در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ دیدن کنند.

کد خبر : ۴۰۷۳۳۲