خبرگزاری کار ایران

برنامه روبه‌راه به موضوع ازدواج می‌پردازد؛

فردی که موفق شد 40 سرباز را به خانه بخت بفرستد

جلال توکلی، فردی که موفق شده 40 نفر از سربازان خود را به خانه بخت بفرستد، امشب مهمان رو به راه می‌شود تا در همین‌ رابطه صحبت کند.

به گزارش ایلنا، جلال توکلی، که دو تن از این 40 سرباز، دامادش هستند، امشب به همراه یکی از دختران و دامادانش مهمان رو به راه می‌شود.

با توجه به هفته ازدواج، رو به راه در این هفته به موضوع ازدواج می‌پردازد.

فردا (یکشنبه) نیز محمود پاک نیت به همراه همسرش مهوش صبرکن مهمان رو به راه می‌شوند.

محمود پاک نیت در آثاری همچون یوسف پیامبر،پریا،شهرزاد،روزی روزگاری و مهوش صبر کن در آثاری از جمله یوسف پیامبر، پس از باران، پشت کوه‌های بلند و... نقش آفرینی کرده‌اند.

«رو‌به‌راه»، در هفته گذشته نیز به آسیب‌های اجتماعی و اقدامات دولت پرداخت که در رابطه آن با مهمانان مختلفی از جمله علی ربیعی، سلمان خدادادی و... به گفت‌وگو پرداخت.

«رو‌به‌راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می رفت و از ۲ مردادماه سری جدید آن در حال پخش است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

کد خبر : ۴۰۷۳۲۸