خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مهمان روبه‌راه می‌شود

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، امشب مهمان روبه‌راه می‌شود تا در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و اقدامات دولت در این زمینه صحبت کند.

به گزارش ایلنا، «رو‌به‌راه» که این هفته «آسیب‌های اجتماعی و اقدامات دولت در پیشگیری از آن» را محور موضوع اصلی گفت‌وگو قرار داده است بنا دارد این هفته با مهمانان خود در این رابطه صحبت کند.

دیشب نیز رضا محبوبی مشاور وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی این وزارتخانه،مهمان رو به راه بود که مباحث بسیار مهم و استراتژیکی مطرح شد.

«رو‌به‌راه»، در هفته گذشته نیز به سلامت  پرداخت که در رابطه آن با مهمانان مختلفی از جمله مرضیه وحید دستجردی،علی اکبر ولایتی و... به گفت‌وگو پرداخت.

«رو‌به‌راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می رفت و از ۲ مردادماه سری جدید آن در حال پخش است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مجتبی فرجی، اشکان حاجی عبدالهی، محمد باریکانی ،حمید سعادتپور،  محسن سهرابی از دیگر عوامل این برنامه هستند.

کد خبر : ۴۰۵۳۳۹