خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت انجمن بازیگران، عکاسان و کمال تبریزی برای درگذشت داود رشیدی

انجمن بازیگران سینمای ایران، انجمن عکاسان و دبیر جشن سینمای ایران درگذشت داود رشیدی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا؛ در پیام تسلیت انجمن  عکاسان سینمای ایران آمده است: انجمن عکاسان سینمای ایران، ضایعه درگذشت استاد داوود رشیدی را به جامعه هنری و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید، از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر ارزومندیم.

 همچنین در پیام تسلیت  انجمن بازیگران سینمای ایران آمده است: سینمای ایران در کمال تأسف و دردمندی یکی از بزرگترین استادان هنر بازیگری خود را از دست داد. بازیگر پیشکسوت و ارزشمند هنر نقش آفرینی " استاد داود رشیدی " پس از طی دوران سخت بیماری، چشم بر هم نهاد و از میان ما به سوی آرامشی جاودان سفر کرد.

انجمن بازیگران سینمای ایران سوگ از دست دادن این هنرمند ملی و چهره ماندگار را که بی تردید از رفیع‌ترین قله‌های فرهنگ و هنر ایران زمین بود، به خانواده ایشان به ویژه سرکار خانم احترام برومند و سرکار خانم لیلی رشیدی، همکاران عزیز و تمامی مردم هنردوست کشورمان تسلیت عرض می‌نماید

کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن سینمای ایران نیز در پیامی درگذشت استاد داود رشیدی  را تسلیت گفت: از مردان بزرگ عرصه نمایش معلمی دیگر جایگاه اش را در عالم هنر ترک کرد. داود رشیدی، هم از خوبانی بود که مانند نداشت و نخواهد داشت. از خدای مهربان برای او جایی آرام و باصفا و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم. روحش شاد و آزاد و رها در بوستان ابدی.

کد خبر : ۴۰۴۷۱۰