خبرگزاری کار ایران

تسلیت جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک برای درگذشت داود رشیدی

کد خبر : ۴۰۴۶۳۵

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، درگذشت «داود رشیدی» هنرمند بزرگ تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، پیام تسلیتی برای درگذشت داود رشیدی خطاب به مرضیه برومند دبیر این جشنواره و خانواده داوود رشیدی منتشر کرده است:

«هوالباقی

خانم برومند عزیز و مهربان؛ لبخندهای شادی‌بخش شما در جشنواره نمایش عروسکی مایه دلگرمی نمایشگران عروسکی و تماشاگران جشنواره بود. ای کاش همچنان مهمان لبخند شما بودیم اما گاه زندگی آنطور که ما دوست داریم پیش نمی‌رود. افسوس که در میانه راه چشمان شما و ما به اشک نشست و شما و مادر مهربان «زی‌زی‌گولو» و قصه‌گوی نازنین کودکی‌هایمان با درگذشت هنرمند محبوب داود رشیدی عزیز، اندوهگین شدید. 

از خدای خوب بچه‌ها و عروسک‌ها برای شما و خانواده عزیز آرزوی شکیبایی و برای آن پدربزرگ مهربان، آرزوی آرامش داریم.

ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی و هنرمندان شرکت‌ کننده»

داود رشیدی صبح امروز (جمعه 5 شهریور) به دلیل ایست قلبی درگذشت. پیکر این هنرمند 9 صبح روز یکشنبه (7 شهریور) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمدان بهشت زهرا(س) تشییع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز