خبرگزاری کار ایران

برنامه حضور وزرای دولت در تلویزیون

اعضای هیئت دولت به مناسبت هفته دولت، در ویژه‌برنامه‌های گفت‌وگومحور سیما در شبکه‌های یک، دو و خبر ضمن گفت‌وگو با مردم؛ به تشریح عملکرد حوزه کاری خود می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، در نخستین شب این ویژه برنامه‌ها که از روز شنبه 30 مرداد آغاز شده، نگاه یک شبکه اول سیما میزبان محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت)، گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما میزبان حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی و برنامه تیتر امشب شبکه خبر میزبان بیژن زنگنه وزیر نفت بود.

سردار دهقان وزیر دفاع و مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهمانان شب دوم هفته دولت در تلویزیون بودند.

روز گذشته (دوشنبه اول شهریور) نیز به مناسبت همزمانی با روز پزشک دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استودیوی نگاه یک آمد و عملکرد این وزارت خانه را برای مخاطبان تشریح کرد. حمید چیت‌چیان وزیر نیرو نیز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو حضور یافت و در باره وضع برق و آب با مردم سخن گفت و محمدرضا نعمت‌زاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به تشریح وضع صنعت و معدن پرداخت .

در روز دوم شهریور آقای علوی وزیر اطلاعات میهمان برنامه نگاه یک خواهد بود و گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما فرصت موجود را به آقای رحمانی فضلی وزیر کشور خواهد داد. تیتر امشب شبکه خبر نیز با آقای حجتی وزیر کشاورزی درباره موضوعاتی چون تولیدات کشاورزی و محصولات باغی و توان صادراتی ایران در این زمینه گفت و گو خواهد کرد.

علی ربیعی در نگاه یک از وضع رفاهی کارگران می‌گوید

در روز سوم شهریور (امشب) عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در برنامه نگاه یک به تشریح وضع مسکن، توسعه شهر ها پرداخته و گفت و گوی خبری شبکه دو سیما تریبون را به حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس می‌سپارد. در تیتر امشب شبکه خبر نیز سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رئیس جمهوری پیشرفت‌های علمی کشور و جایگاه ایران در منطقه و جهان را تشریح خواهد کرد.

روز ششم شهریور (شنبه) برنامه نگاه یک از علی ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی دعوت کرده تا درباره موضوعات مربوط به حوزه کار و کارگری و همچنین وضع رفاهی این قشر زحمت‌کش برای بینندگان سخن بگوید. گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز میزبان احمد واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات خواهد بود و محمود گودرزی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به سوالات مختلف در باره وضع ورزش کشور پاسخ خواهد داد.

روز هفتم شهریور علی طیب نیا وزیر اقتصاد به استودیوی نگاه یک می‌آید تا درباره وضع اقتصاد کشور و عملکرد اقتصادی دولت یازدهم برای مردم سخن بگوید. علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی به استودیوی گفت و گوی ویژه خبری رفته و در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور محمد فرهادی وزیر علوم وضعیت علمی کشور بررسی خواهد شد .

در روز هشتم شهریور نیز برنامه نگاه یک میزبان عباس نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور می‌شود، گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما از ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی دعوت کرده است تا به تشریح وضع بانکی و ارزی کشور بپردازد و در تیتر امشب شبکه خبر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره وضع مدارس کشور و روند آموزش و پرورش در مدارس کشور برای مخاطبان سخن خواهد گفت.

کد خبر : ۴۰۳۷۳۴