خبرگزاری کار ایران

یک روز با وزرای دولت یازدهم در شبکه مستند

سری جدید «یک روز یک وزیر» مخاطبان را با یک روز کاری یکی از وزرای دولت یازدهم همراه می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین آئینه؛ تهیه‌کننده و کارگردان «یک روز یک وزیر» با اشاره به تولید سری جدید این مجموعه، اظهار کرد: در سال 94 شبکه مستند سیما تصمیم گرفت به تولید مستند پرتره از وزرای دولت یازدهم بپردازد. در هشت قسمت سری اول مستندهایی از وزاری بهداشت، علوم، معاون علمی رییس جمهور، وزیر ورزش و جوان، وزیر ارتباطات، وزیر کشور، وزیر نفت، وزیر امور خارجه و وزیر آموزش و پرورش تولید شد.

وی افزود: امسال به دستور آقای غفوری مدیر شبکه مستند، ماموریت پیدا کردیم مجموعه را با دیگر وزرای دولت یازدهم ادامه دهیم. تولید این مجموعه مستند از اول مرداد ماه آغاز شد و در سری دوم سراغ وزرای تعاون، کار، امور اجتماعی، دادگستری، نیرو، راه و شهرسازی رفته‌ایم و احتمالا درباره یکی دو نفر از معاونان رییس جمهور و دیگر وزرای او نیز مستند خواهیم ساخت.

آئینه درباره ویژگی‌های این مستند توضیح داد: مهروز ناصر شریف مجری بازیگر ما در هر قسمت از مجموعه در یک روز کاری با وزرا همراه می‌شود و لابلای اتفاقات روزانه وزیر، با او درباره کار و زندگی‌اش گفتگو می‌کند.

کارگردان «یک روز یک وزیر» در پایان گفت: هر قسمت از این مستند 30 دقیقه دارد و برای ضبط هر کدام به نقاط مختلفی سفر کرده‌ایم یا در وزارتخانه‌ها حاضر شده‌ایم.

وحید مدرس زاده مجری طرح و مدیر این پروژه و پخش آن از دوشنبه اول شهریور ماه با پخش قسمت مربوط به وزیر بهداشت از سری اول آغاز می‌شود.

سری دوم «یک روز یک وزیر» از سه شنبه دوم شهریور هر شب ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت 15:30 بازپخش می‌شود.

کد خبر : ۴۰۲۸۵۸