خبرگزاری کار ایران

گیر کردن دوربین تصویربردار ایرانی در دهان شیر وحشی+ عکس

هنگام ضبط برنامه «چند درجه» دوربین تصویربرداری در دهان یک شیر گیر افتاد.

به گزارش ایلنا، برنامه «چند درجه» که مدتی است از شبکه نسیم پخش می‌شود، در جدیدترین قسمت خود به سراغ محمدعلی قهرمانی و شغل پراسترس اما جذاب او یعنی رام کردن شیرهای وحشی رفته است. محمدعلی قهرمانی که سال‌ها است این کار را در ایران تجربه کرده، با اجرای برنامه‌های خود همراه با گونه‌های مختلف حیوانات وحشی، تعجب و تحسین تماشاگران سیرک را برانگیخته است.

دوربین تصویربرداری عوامل برنامه «چند درجه» که در ابتدا برای به تصویر کشیدن کارهای این رام کننده به باغ وحش رفته بودند، در حین ضبط برنامه، در دهان شیر گیر افتاد که محمدعلی قهرمانی به طرز ماهرانه‌ای آن را از دهان شیر بیرون کشید.

چند درجه2

برنامه «چند درجه» که در همه جای ایران برای رو به رو شدن با هیجان به دنبال سوژه‌های خود می‌گردند، این بار با مجریان برنامه یک سیرک قدیمی همراه می‌شوند.

درک جذابیت‌های یک برنامه زنده سیرک و مرور اتفاقات خاص، استرس‌ها و هماهنگی مجریان برنامه در پشت صحنه، تمرین‌های سخت و سبک زندگی شاغلین در این حرفه، همه در قاب این قسمت از «چند درجه» به تصویر کشیده شده است.

برنامه «چند درجه» در 60 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و با اجرای امید خسروی از شبکه نسیم پخش می‌شود. غلامرضا بختیاری به همراه ساسان گلستانه کارگردانی این برنامه را بر عهده دارند.

کد خبر : ۳۹۸۴۷۱