خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

داماهی و کامنت با یکدیگر در کاخ نیاوران می‌نوازند / اجرای قطعات منتخب

دو گروه پرطرفدار کامنت و داماهی؛ برای نخستین بار قرار است در فضای باز کاخ نیاوران روی صحنه بروند.

به گزارش ایلنا؛ گروه کامنت و داماهی که پیشتر در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتند؛ بار دیگر قرار است در فستیوال بارانا اجرایی را برای مخاطبان روی صحنه ببرند با این تفاوت که قرار است این دو گروه اجرایی مشترک را در یک روز روی صحنه کاخ نیاوران برای مخاطبان ارائه کنند.

این کنسرت که یک‌شنبه ٢٤ مرداد از ساعت نه و نیم شب برگزار می‌‌شود با اجرای قطعات دخترک، محله‌ی خاموشان، صندلی، یار عزیز بمان، شب‌های روز، ترنگ، گل‌بوته، مردن مردانه، گوشواره، سامبای بهار، صدا، سوگند و لنج و بیوه از سوی گروه داماهی همراه است.

اعضای داماهی را دارا دارایی (گیتار باس، آهنگساز)، رضا کولغانی (خواننده)، حمزه یگانه (کیبورد و آهنگساز)، ابراهیم علوی (گیتار، عود و آهنگساز) و شایان فتحی (درامز) تشکیل می‌دهند.

همچنین در این کنسرت گروه کامنت؛ قطعاتی چون فرشته مرگ، با مسیر باد، بی‌تو، کی می‌رسیم، هی تو، لحظه‌ها، اطراف ما، می‌رسیم، تنهایی‌ها، می‌ریم بالاتر، دایره‌ها و شایدها را اجرا می‌کند.

کیان پورتراب (خواننده و ترانه سرا)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار باس) اعضای گروه کامنت هستند.

کنسرت کامنت و داماهی که از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی کشور هستند و بیشتر به عنوان گروه موسیقی تلفیقی شناخته می‌شوند قرار است در فضای باز کاخ نیاوران برگزار شود و منتخب قطعات گروه برای مخاطبان اجرا شود.

کد خبر : ۳۹۸۱۲۹