خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح باشگاه هوادادان هنر مطرح شد؛

اصلانی: فحاشی سکه رایج شده/ مهرجویی: مسئولان دنبال استعدادهای شهرستانی باشند

فرهاد اصلانی معتقد است؛ باید امروز همه هنرمندان متحدتر و پرشورتر از قبل فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد اصلانی شب گذشته (شنبه 16 مرداد) طی سخنانی در مراسم افتتاح باشگاه هوادادان هنر با تشکر از برگزارکنندگان این همایش گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این سینمای پرافتخار من هم سهم کوچکی دارم.

وی با اشاره به مطالب و حرف‌هایی که در ماه‌های اخیر درباره سینما و سینماگران منتشر شده؛ گفت: متاسفانه ما امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که فحاشی و بی‌اخلاقی سکه رایج است. امیدوارم در این شرایط تلاش، صبر و اتحاد هنرمندان از همیشه پربارتر باشد.

بابک حمیدیان نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه باید به شهرستان‌ها توجه کنیم،  گفت: در تهران فردی که تهرانی مطلق باشد خیلی کم است و همه ما روستازاده هستیم و تهران خشمگین به زحمت ما را پذیرفته است.

وی ادامه داد: بچه‌های شهرستانها به سختی زحمت می‌کشند و من در طول سال زحمات آنها را می‌بینم.

حمیدیان که برای تقدیر از شهاب حسینی روی سن آمده بود، خطاب به وی گفت: به شهاب حسینی تبریک می‌گویم زیرا روی قله خطرناکی ایستاده است که همه ما شاید با حسرت به این قله نگاه می‌کنیم و حتما تو پاسدار خوبی برای این جایزه خواهی بود.

وی با تسلیت درگذشت عباس کیارستمی گفت: خداوند آقای کیارستمی را قرین رحمت کند و دست داریوش مهرجویی را می‌بوسم و به همسرم تسلیت می‌گویم زیرا مدت‌ها شاگرد کیارستمی بود.

داریوش مهرجویی نیز با تایید سخنان بابک حمیدیان گفت: امیدوارم مسولان به دنبال استعدادهای شهرستانی باشند اما از تهران غافل نشوند و استعدادهای اینجا را فراموش نکنند.

وی افزود: امیدوارم مسولان به گروه‌های تئاتر، سینما و به خصوص موسیقی که مکان و وقت برای نمایش کارهای خود ندارند، کمک کنند تا به راحتی آثار خود را عرضه کنند.

سیدرضا میرکریمی نیز بعد از دریافت جایزه خود طی سخنان کوتاهی روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: تشکیل باشگاه هواداران را تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

کد خبر : ۳۹۸۱۲۲