خبرگزاری کار ایران

انسان‌های پا در هوا

گالری شکوه عصر پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه 95 میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه‌ کودکان با عنوان «انسان پا در هوا» خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ در نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه‌ کودکان که نگین محمودی گردآورنده آن است، تعداد 30 نقاشی و 20 مجسمه از نه هنرجوی  پنج تا هفت سال که هر کدام بین دو تا سه سال دوره‌های مختلف نقاشی، مجسمه و تاریخ هنر را گذرانده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار این نمایشگاه دغدغه ذهنی این کودکان در مورد انسان است، هر کدام از آن‌ها انسان را با فضای ذهنی خود در قالب نقاشی و مجسمه با متریال‌های مختلفی چون آب مرکب، آبرنگ، آکریلیک، تلفیق مواد، چوب، گچ، مفتول، چسب  و ... ارائه می‌دهند.

 این دومین نمایشگاه گروهی این هنرجویان است، آن‌ها شرکت در نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی در آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی بادبان در سال 94 را در کارنامه هنری خود دارند.

نمایشگاه «انسان پا در هوا» تا جمعه 15 مرداد ماه 95 در گالری شکوه برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند پنج شنبه و جمعه از ساعت 17 الی 21 از این آثار در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، بلواراندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک 19 دیدن نمایند.

کد خبر : ۳۹۶۵۰۱