خبرگزاری کار ایران

«رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست» در گالری مهروا

نمایشگاه گروهی تصویرسازی با تکنیک‌های متنوع و غیردیجیتال با حضور سی و یک هنرمند تصویرگر در گالری مهروا روی دیوار خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی تصویرسازی سی و یک هنرمند جوان کشورمان در حالی  از 15 مرداد روی دیوار خواهد رفت که براساس غزل شماره 441 مولانا و مصرع «رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست» و به کوشش مصطفا اکبری گردآوری شده‌اند.

مصطفی اکبری گردآورنده این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از معدود نمایشگاه‌های تصویرسازی است که تمامی هنرمندان نسخه اصلی آثار خود را  ارائه کرده‌اند. آثار در ابعاد کوچکتر از 35 سانتی‌متر به نمایش درخواهند آمد.

او ادامه داد: در گردآوری این نمایشگاه سعی کردم تا هیچ محدودیتی از نظر تکنیکی یا نحوه اجرا برای هنرمند ایجاد نشود و با توجه به تفاسیر متعددی که می‌توان از این مصرع برداشت کرد، زاویه دید خاصی به گروه القاء نشده و این موضوع باعث شد تا هنرمندان بتوانند ورای تفاسیر رایج در مورد این شعر به تصویرسازی تخیل خود بپردازند.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه تکنیک‌های متنوع و البته غیر دیجیتال مانند اکرلیک، رنگ روغن ،  پایه مرکب و ...  دارند.

در این نمایشگاه آثاری از رامین ‌آرا، سحر آزادمهر، فاطمه ابولیفرد،  مصطفی اسداللهی، مصطفی اکبری، امید ایرایی،  ساناز یزدانی، محمد بررنگی، نسیم بهاری، مهرداد جعفری، هدیه جعفری، مامک حجازی، سحر حق‌گو، فاطمه حق‌نژاد،  پرستو حقی، مهشید راقمی، صبا صفا، مریم طباطبایی، داوود طیموج، آرین عظیما، غزال فتح‌الهی، ابراهیم کاشانی،  شعیب کاشانی، مسعود کشمیری، علی گنجوی، گلرخ محتاج‌الفضل، لیدا معتمد، سولماز  نباتی، آنیتا یعقوبی به نمایش درمی‌آید و تا 25 مرداد ماه در گالری مهروا به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی) شماره 38 برپا خواهد بود.

کد خبر : ۳۹۶۳۲۶