خبرگزاری کار ایران

استقبال از اجرای محمد علیزاده در نمایشگاه بین‌المللی

سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ مواجه شد.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ شب گذشته سه‌شنبه 5 مرداد ماه جاری در دو سانس مختلف 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و با استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ مواجه شد، در سانس دوم این کنسرت «اسدالله یکتا» و «رز رضوی» از بازیگران سینما و تلویزیون نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

«محمد علیزاده» در این کنسرت‌ها؛ ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را اجرا کرد، که اسامی قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت بزرگ تابستانه عبارتند از: «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی  حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو».

از نکات قابل توجه این کنسرت، همراهی تماشاگران با «محمد علیزاده» بود که در اکثر قطعات اجرا شده، او را با صدا و تشویق‌ همراهی کردند.

علی‌اصغر پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، علی‌رضا شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد و امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد در این کنسرت حضور داشتند و علیزاده را با سازهای خود همراهی کردند.

سری جدید کنسرت محمد علیزاده و گروهش، امشب چهارشنبه 5 مرداد ماه و فردا شب پنجشنبه 6 مرداد ماه جاری نیز در دو سانس مختلف 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۹۵۰۷۲