خبرگزاری کار ایران

انتخاب لباس ورزشکاران ایران در پله آخر/ چون فرصت نیست؛ لباس والیبالیست‌ها سایزگیری نمی‌شود+عکس

طرح جدید لباس رژه کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو هنوز در دست بررسی است چون فرصت نیست درصورت موافقت با این طرح لباس والیبالیست‌ها از روی لباس‌های قبلی کپی می‌شود.

رضایی (مدیر برنامه‌های کامران بختیاری، طراح برند کمرون زیگزال) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: طرح پیشنهادی از سوی آقای بختیاری برای کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو، قرار است در جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک مطرح شود.

او ادامه داد: در صورت تایید طرح، کارهای اجرایی و دوخت به سرعت انجام خواهد شد.

لباس رسمی کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو که چند روز پیش از آن رونمایی شد به دلیل مشکلات بسیار و واکنش‌ها و اعتراضاتی که نسبت به آن صورت گرفت، کنار گذاشته شد.

از آنجا که تیم ملی والیبال اولین تیمی است که به این سفر اعزام می‌شود و ممکن است فرصت دوخت لباس برای آنها نباشد؛ در صفحه اینستاگرام این طراح آمده است، «نگران والیبالیستا هم نباشین اگر تایید کنن به امید خدا برای اونها حتی بدون نیاز به سایزگیری از روی لباس‌های قبلیه خودشون براشون آماده می‌کنیم».

این طرح در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران مواجه شده و با اشتراک‌گذاری عکس‌های مرتبط و "هشتک انتخاب من" درخواست استفاده از این طرح‌ها برای کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو را دارند.

علی کریمی موافقت خود را با طرح اعلام کرد

اما گویا این طرح موافقانی هم دارد. یکی از آنها علی کریمی؛ فوتبالیست سابق تیم ملی ایران است که در صفحه اینستاگرام خود از هشت انتخاب من حمایت کرد.

 

index

کد خبر : ۳۹۴۵۵۴