خبرگزاری کار ایران

همراهی پایتخت با کاروان اعزامی به المپیک/ تهرانی‌ها به خیابان‌ها می‌آیند

تهران در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات 2016 ریو حال و هوای ورزشی به خود گرفت.

به گزارش ایلنا، عیسی علیزاده (مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران) با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نزدیک شدن به اعزام تیم‌های ورزشی به بازیهای المپیک 2016 و با هدف توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه کمپین "ورزش برای همه" آغاز به کار کرد.

او با تاکید براینکه سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با رویداد ملی اعزام کاوران ورزشی جمهوری اسلامی ایران با 63 ورزشکار تلاش کرده تا به مقوله ورزش بپردازد، ادامه داد: این اتفاق بهانه خوبی برای بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش است.

به گفته علیزاده سازمان زیباسازی شهر تهران پس از طراحی جملات مرتبط با موضوع ورزش و المپیک و قرار دادن این جملات در اختیار طراحان گرافیک، زمینه لازم را برای برگزاری هدفمند این کمپین فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه در یک کارگاه سه روزه گرافیک و کاریکاتور، گرافیست‌ها با استفاده از متن‌های پیش فرض، به ایجاد طرح‌های گرافیکی خلاقانه پرداختند و از راهنمایی اساتید حاضر استفاده کردند، گفت: در همکاری مشترک کمیته ملی المپیک ایران، سازمان ورزش شهرداری با سازمان زیباسازی شهر تهران "کمپین ورزش برای همه" راه‌اندازی شده و اکران طرح‌ها تا 12 مرداد در سطح شهر ادامه دارد.

وی در پاسخ به اینکه، ایده این موضوع از کجا گرفته شده؟ ادامه داد: برگزاری این کمپین در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه صورت گرفته و در عین حال با برگزاری این کمپین تلاش شد تا ورزش همگانی در آستانه اعزام تیم‌های ورزشی به بازی‌های المپیک 2016 تقویت شود.

در آستانه اعزام و آماده سازی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران مزین به نام «امام رضا (ع)» به مسابقات المپیک ریودوژانیرو برزیل سازمان زیباسازی شهر تهران درتلاش است همزمان با این رویداد ملی در جهت بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش فضای شهری را همراه کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه اکران تبلیغات محیطی این طرح در سطح شهر تهران در روزهای نخستین است و تاکنون بازخورد این طرح به سازمان زیباسازی ابلاغ نشده است، افزود: این کمپین نیز مانند سایر کمپین‌های اکران شده در سطح شهرتهران موفق و مورد استقبال عموم شهروندان قرار خواهد گرفت، زیرا با ایجاد تجهیزات ورزشی مدرن تمایل افراد به مجهز کردن منزل‌های شخصی به این گونه لوازم زیاد و باعث شده ورزش‌های دسته جمعی کاهش یابد که این تبلیغات تلنگری برای افراد خواهد بود و شهروندان را بیشتر به فکر فرو می‌برد.

کد خبر : ۳۹۴۴۸۲