خبرگزاری کار ایران

آغاز تور کنسرت‌های پالت در شهرستان‌ها؛

انتشار آلبوم انفرادی امید نعمتی/اجراهای تصویری پالت به بازار می‌آید

تور کنسرت‌های پالت؛ هفته آینده از شهر رشت آغاز می‌شود. همچنین قرار است در تابستان سال جاری آلبوم تصویری شامل چند موزیک ویدیو و منتخبى از کنسرت‌ها راهی بازار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ گروه پالت پس از انتشار آلبوم موفق خود با عنوان شهر من بخند و برگزاری تور کنسرت‌های متعدد در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها؛ قرار است وارد مرحله تازه‌ای از فعالیت‌های خود شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ آلبوم جدید پالت یک آلبوم تصویری شامل چند موزیک ویدیو و منتخبی از کنسرت‌های گروه است. این آلبوم قرار است تابستان سال جاری منتشر شود.

از سوی دیگر پیش از اینکه پالت وارد مرحله ضبط و انتشار آلبوم سوم خود شود؛ قرار است آثار گروه به صورت انفرادی منتشر شوند. روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و سرپرست گروه درباره آلبوم جدید «پالت» می‌گوید: ما در حال کار کردن روى آلبوم سوم «پالت» هستیم اما فعلا از لحاظ زمانى، اولویت با پروژه‌هاى انفرادى اعضاى گروه است. در واقع پس از انتشار اولین آلبوم گروه (آقاى بنفش)، با توجه به پتانسیل‌ها و علایق شخصى اعضا، تصمیم گرفتیم در کنار فعالیت‌هاى «پالت»، هر یک روى پروژه‌هاى انفرادى خود نیز تمرکز کنیم اما با این شرط که بعد از آلبوم دوم (شهر من بخند)، آنها را منتشر کنیم.

امید نعمتى (خواننده)، داریوش آذر (نوازنده کنترباس) و کاوه صالحى (نوازنده گیتار) افرادی هستند که مشغول ضبط آلبوم انفرادی خود هستند و احسان رسول‌اف (تهیه‌کننده پالت) درباره زمان انتشار این آثار می‌گوید: آلبوم امید نعمتی پیش از آثار دیگر منتشر خواهد شد و زمان آن احتمالا اواخر تابستان یا بعد از محرم و سفر است. پس از امید نعمتی آلبوم انفرادی کاوه صالحی را منتشر می‌کنیم.

فعالیت انفرادی اعضای پالت؛ قرار نیست مانع فعالیت گروهی این افراد شود و طبق برنامه این گروه روی آلبوم سوم خود کار می‌کند به علاوه اینکه تور کنسرت‌های پالت در شهرستان‌ها از هفته دیگر آغاز خواهد شد و رشت اولین شهریست که میزبان پالت و علاقمندانش است.

کد خبر : ۳۹۳۲۲۰