خبرگزاری کار ایران

در جشن مدیران تولید مطرح شد:

مدیر تولید، مادر و کارگردان، پدر یک فیلم است

پانزدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران جمعه ۱۱ تیر و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این برنامه از مقصود جباری، علی واجد سمیعی، محمد طلوع، حمید مدرسی و محمد محمود طائمی تقدیر شد.

مقصود جباری بعد از دریافت لوح تقدیر خود گفت: خیلی خوشحالم که این مراسم برگزار شد هرچند خود را شایسته تقدیر نمی‌دانم.

ابراهیم فروزش کارگردان سینمای ایران نیز بعد از دادن تندیس محمد طلوع گفت: طلوع بیش از سه دهه از عمر خودش را در سینما صرف کرد و در این راه فیلم‌های خوبی ساخت.

محمد طلوع نیز بعد از دریافت تندیس خود گفت: از حسن آقا کریمی و مسعود اطیابی که بنیانگذاران این جشن بودند؛ سپاسگزارم.

مهدی چمران رئیس شورای شهر نیز که برای تقدیر از حمید مدرسی به روی سن آمده بود طی سخنانی گفت: ‌ برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار خوب است زیرا در چنین مجالسی هنرمندانی حضور پیدا می‌کنند که تاثیر زیادی در فیلم‌ها و آثار هنری دارند و زحمت زیادی می‌کشند اما کمتر دیده می‌شوند.

وی ادامه داد: همه ما باهم امروز باید دست به دست هم بدهیم و واقعیت‌های پیشرفت ایران در جهان را نشان بدهیم و در این راه هنر نقش بزرگی دارد.

حمید جبلی نیز بعد از دادن تندیس حمید مدرسی مدیر تولید سریال کلاه قرمزی و پسرخاله گفت: برگزاری این جشن‌ها باعث می‌شود تا مردم و تماشاگران با افرادی آشنا شوند که در پشت صحنه حضور دارند و نقش مهمی در سینما دارند.

وی با اشاره به اهمیت نقش مدیران تولید در ساخت فیلم‌ها گفت: اگر کارگردان، پدر یک فیلم است مدیرتولید مادر فیلم است و آن فردی که باعث می‌شود فیلم به عنوان یک نوزاد به دنیا بیاید و بزرگ شود؛ مدیر تولید است.

در ادامه مراسم باحضور علی قائم مقامی و سردار مهدی ربانی (مسئول عملیات کل سپاه) از محمد محمود طائمه مدیر تولید فیلم ایستاده در غبار تجلیل شد.

سردار مهدی ربانی بعد از اهدای تندیس گفت: من این تجلیل را حسن تقارنی می‌دانم با این روز و مسیری که حاج احمد متوسلیان پیگیری می‌کرد و از همه سازندگان فیلم ایستاده در غبار تشکر می‌کنم.

منصوره وافری نیز که به عنوان کارمند نمونه تقدیر شد، گفت: از مدیران تولید بسیار تشکر می‌کنم و اگر کاری کردم به وظایف خود عمل کرده‌ام.

در جشن مدیران تولید؛ محمدمهدی عسگرپور مسعود اطیابی حبیب اسماعیلی، محمدعلی حسین‌نژاد، ابراهیم مختاری، غلامرضا موسوی، سهیل کریمی، مهدی کریمی، علی قائم مقامی، مهدی چمران، مصطفی کواکبیان، منوچهر محمدی، علیرضا زرین دست، ناصر عنصری و اعضای هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی حضور داشتند.

کد خبر : ۳۸۶۲۱۲