خبرگزاری کار ایران

مهناز افشار و شهرام ناظری در گلریزانِ کودکان کار

مراسم گلریزان خیریه مهرانه قلب سفید برای حمایت از کودکان کار در جشنواره «ماه خوب خدا» با حضور شهرام ناظری و مهناز افشاربرگزار می شود.

 به گزارش ایلنا، جشنواره ماه خوب خدا هم‌زمان باشروع ماه مبارک رمضان به همت موسسه مهرگان فرهنگ در مجموعه سعدآباد در حال برگزاری است.

این جشنواره گامی در جهت ایجاد علاقه و ارتقای جایگاه ماه مبارک رمضان در طبقه‌های مختلف اجتماعی، به خصوص در اذهان کودکان و روزه اولی‌ها است.

جشنواره ماه خوب خدا با مشارکت مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و به همت موسسه مهرگان فرهنگ در ایوان عطار کاخ موزه سعدآباد قصد دارد هفته پایانی «ماه خوب خدا» مختص به حمایت از خیریه‌های فعال در جشنواره باشد و هر شب مراسم گلریزان برپا ‌خواهد شد و غرفه‌هایی خیریه نیز در این هفته برپا هستند. همچین مراسم‌ افتتاحیه خیریه مهرانه قلب سفید برای روز جمعه ۱۱ تیرماه هم‌زمان با اذان مغرب و عشاء در مجموعه سعدآباد برنامه‌ریزی شده که برپایی نمایشگاهای کالاهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری به سود امور خیرخواهانه و حمایت از کودکان کار است. این برنامه با حضور مدعوین و چهره‌هایی مانند شهرام ناظری و مهناز افشار به همراه چهره‌های دیگری از هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز در هفدهمین روز برگزاری جشنواره با همکاری ستاد دیه تهران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد مراسم گلزیران برگزار شده بود.

از دیگر برنامه‌های هفته پایانی می‌شود به غرفه‌های فروش جهت کمک به کودکان کار خیریه مهرانه قلب سفید، نمابش تابلوهای هنری، موسیقی آیینی اقوام ایرانی در استیج ایوان عطار، کارگاه آموزش عروسک سازی برای کودکان، دیوار نامه‌ای به خدا و... اشاره کرد.

کد خبر : ۳۸۵۵۲۰