خبرگزاری کار ایران

پخش عزاداری از امامزاده صالح(ع) و دانشگاه صنعتی شریف از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران این شب ها با تهیه ویژه برنامه‌های متعدد از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف و شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ ویژه‌برنامه «از کعبه تا محراب» امشب و دوشنبه شب ۵ و ۷ تیر از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف عزاداران را از موج اف.‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراهی می‌کند. این برنامه از ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه با اجرای مرثیه خوانی و مدیحه سرایی میزبان مخاطبان است.

 علاوه بر این دوران کودکی حضرت علی (ع)، جنگاوری، فضائل اخلاقی و سخنان گوهربار ایشان در نهج البلاغه در قالب مباحث کار‌شناسی به سمع شنوندگان می‌‎ رسد.

انعکاس شب‌های قدر شاه عبدالعظیم حسنی و مسجد دانشگاه صنعتی شریف

برنامه «قدر خوبان» با هدف انعکاس شب‌های قدر، در شب نوزدهم و بیست و یکم (۴ و ۶ تیر) به زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حکمت‌های نهج البلاغه می‌پردازد و در شب بیست و سوم (۸ تیر) به بیان فضیلت‌های شب قدر خواهد پرداخت.

پخش سخنرانی به صورت همزمان از شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف از ویژگی‎های ویژه برنامه «قدر خوبان» است.

ارائه مطالب مختلف درباره وقایع شب قدر، پخش دعای جوشن کبیر و سایر دعاهای مربوط به این شب‎‌ها، از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه است.

 تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است؛ مخاطبان می‌‎توانند روزهای جمعه، یکشنبه و سه شنبه ۴ و ۶ و ۸ تیر ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شنونده این برنامه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بحری کار‌شناس مذهبی، میثم کطائیان نویسنده و تهیه کننده، رضا خضرایی نویسنده و گوینده، احمد برمر مشاور، الهام حاجی‌نژاد آیتم ساز و اکبر یاری گزارشگر، در این برنامه با شنوندگان همراه هستند.

کد خبر : ۳۸۴۴۸۹