خبرگزاری کار ایران

«شب بیست و یکم» در فرهنگسرای نیاوران خوانش می‌شود

نمایشنامهٔ «شب بیست و یکم» اثر محمود استاد محمد به کارگردانی کامبیز بنان در فرهنگسرای نیاوران خوانش می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشنامه سال۵۲ نوشته شده و در سال۵۶ با بازی خسروشکیبایی و بهروز به‌نژاد توسط نویسنده روی صحنه رفته است.

بنا بر این گزارش، نمایشنامه‌خوانی «شب بیست و یکم» ادای دین به بزرگان عرصهٔ ادبیات نمایشی مخصوصا نویسنده اثر است و با حمایت و صدور مجوز از طرف بنیاد استاد محمد و فرهنگسرای نیاوران می‌سر شده و قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه دهم و یازدهم تیرماه ساعت۲۱درسالن اصلی مجموعه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود.

در این اجرا سیدمهردادضیایی، حامدشیخی، امیرعلی مسلمی، سیداحمدحسینی، سیدسام بهشتی، محمدعلی پویا و ایلیا بنان به عنوان نقش خوان حضور دارند.

افشین سیاهپوش ترانه‌سرا و خوانندهٔ این اجرا خواهد بود.

این خوانش کاری از گروه نمایش «ایلیا» است که پیش‌تر آثاری چون اجراخوانی «هیهات» (اثر ناتمام محمود استاد محمد)، «جمعه‌کشی» نوشته اسماعیل خلج، اجرای محیطی «پای سیب با دارچین اضافه»، نمایشنامه‌خوانی «گلدونه خانم» و نمایشنامه‌خوانی «پیراهنی جا مانده در باد» را روی صحنه برده است.

عوامل و دست‌اندرکاران این نمایشنامه‌خوانی: نویسنده: محموداستادمحمد، کارگردان: کامبیزبنان، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، دستیارکارگردان: محمدعلی پویا، مدیراجرایی: الهام صدفی‌زاده، طراح پوس‌تر: امیدآیینه چی.

کد خبر : ۳۸۴۱۴۳