خبرگزاری کار ایران

قبادی در نشست با فعالان عرصه مد و لباس مطرح کرد؛

نشان "شیما" از هفته آینده اجرایی می‌شود

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از عملیاتی شدن نشان با افتخار ساخت ایران از هفته آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با مجموعه هفت هشتاد کمپین و پویش آری به محصول ایرانی را آغاز کنیم.

به گزارش ایلنا؛ حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نشست دست اندرکاران مد و لباس کشور که با حضور فعالان حوزه مد و لباس در بخش‌های مختلف به همت این کارگروه شامگاه چهارشنبه دوم تیرماه در باغ زیبا وزارت ارشاد برگزار شد، گفت: در این جلسه کلیه فعالان بخش پوشاک از بخش دانشگاهی و اساتید که مفاهیم مد و لباس را تبیین می‌کنند تا طراحانی که به این طرح‌ها شکل می‌دهند و خلق می‌کنند و بعد از آن تولیدکنندگان و مدیران فروش حضور دارند در واقع شاکله مد و لباس ایران در این جلسه حضور دارند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: بیایید در این جلسه عهد ببندیم که این نشست یک خروجی داشته باشد و آن هم اینکه در طراحی، تولید و عرضه پوشاک بر اساس منافع ملی و منویات مردم و منویات دینی و اجتماعی تلاش کنیم.

حمید قبادی از عملیاتی شدن نشان با افتخار ساخت ایران از هفته آینده خبر داد و گفت: باید بتوانیم نشان با افتخار ساخت ایران را عملیاتی و اجرایی کنیم؛ تلاش می‌کنیم با مجموعه هفت هشتاد کمپین و پویش آری به محصول ایرانی را آغاز کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از عملیاتی شدن نشان شیما در سراسر کشور در سال ۹۵ خبر داد و اظهار داشت: هر ایرانی که بخواهد محصول ایرانی را استفاده کند باید در اختیارش قرار بدهیم و این مهم را باید در سه سال آینده مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی تاکید کرد: بازار صد هزار میلیاردی پوشاک ایران باید در اختیار ایرانی‌ها قرار بگیرد. باید برای تحقق ظرفیت‌های ایرانی در عرصه پوشاک گام برداریم.

کد خبر : ۳۸۳۷۹۳