خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات مدیره جدید انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی

اولین جلسه هیات مدیره منتخب نهمین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران اعلام کرد که اولین نشست هیات مدیره و بازرسان نهمین دوره منتخبان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران اول تیر 95 برای تعیین سمت‌های رییس، نایب رییس، خزانه‌دار و دبیری انجمن در محل این انجمن برگزار شد.

طبق اساسنامه انجمن منتخبان مجمع عمومی حداکثر یک هفته پس از انتخابات در اولین جلسه از میان اعضای هیات مدیره باید افرادی را برای تصدی مسوولیت‌های هیات مدیره تعیین کنند.

در ابتدای جلسه اول هیات مدیره منتخب که با حضور بازرسان و اعضای علی‌البدل هیات مدیره برگزار شد پس از خیر مقدم توسط رضا حافظ القران - بازرس انجمن - به اعضای جدید، گزارشی از روند برگزاری انتخابات و نقاط ضعف و قوت آن به اعضای حاضر در جلسه ارائه شد.

در ادامه، جلسه کاوس صادقلو - رییس هیات مدیره دوره هشتم و یکی از منتخبان این دوره - با تبریک به اعضای دوره جدید هیات مدیره و بازرسان، گزارشی کوتاه از عملکرد هیات مدیره دوره قبل ارائه داد و توصیه‌هایی درباره ادامه روند پیگیری و مراحل اجرایی کارهای نیمه‌کاره و طرح‌های پیشنهادی به اعضای هیات مدیره کرد.

در ادامه جلسه برای تصدی مسوولیت‌های انجمن، اعضای هیات مدیره منتخب پس از بحث و بررسی و رأی‌گیری به ترتیب حمید فروتن را به‌عنوان رییس هیات مدیره، مرتضی فرج‌آبادی را به‌عنوان نایب رییس، مهدی قاسمی را به‌عنوان خزانه‌دار و اصغر آزاددل را به‌عنوان دبیر انجمن انتخاب کردند.  

اعضای حاضر در پایان بر این نکته تاکید داشتند که به‌زودی با برگزاری جلسات منظم، هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل کمیته‌های انجمن  طبق اساسنامه و با کمک اعضای انجمن اقدام کنند.

نهمین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برای انتخابات هیات مدیره و بازرسان 27 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد که با رأی اعضای انجمن، از میان 21 نامزد، به ترتیب محمد نوروزی، کاوس صادقلو، مرتضی فرج‌آبادی، اصغر آزاددل، علی حسن‌پور، حمید فروتن و مهدی قاسمی به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقایان ابراهیم نوروزی و محمد جعفری به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و همچنین غلامرضا حافظ القران و سجاد صفری به‌عنوان بازرسان اصلی و ناصر صحت به‌عنوان علی‌البدل بازرسان انتخاب شدند.

کد خبر : ۳۸۳۳۹۶