خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۴کبوتر بر پوستر رضوی کانون

پوستر ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پوستر ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با طراحی مهشید مهاجر منتشر شد.

در این پوس‌تر ۱۴ کبوتر به نیت ۱۴ معصوم علیهم‌السلام و عنوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، در میان آن نقش بسته است.

همچنین این پوستر با گل‌های رنگارنگ بهاری و عنوان‌های ۸ موضوع کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، آراسته شده است.

پوس‌تر کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام با نظارت هنری کوروش پارسانژاد در مدیریت گرافیک کانون، طراحی شده است.

این پوس‌تر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، مراکز آموزشی کانون زبان ایران، فروشگاه‌های عرضه‌ محصولات فرهنگی هنری کانون ارسال شده است.

برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.

فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون با ۸ موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی منتشر شده است.

کد خبر : ۳۸۲۷۶۱