خبرگزاری کار ایران

احتمال اکران فیلم "ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا" صفر است

شورای صدور پروانه نمایش با اکران فیلم سینمایی "ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی مخالفت جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فیلم سینمایی "ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی سعید خانی در سکوت خبری و با حضور مهنار افشار، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، سحر دولتشاهی ساخته شد.

فیلم در مدت زمان ۸۵ دقیقه ساخته و نسخه اولیه آن ۱۰ اردیبهشت ۹۵ به شورای پروانه نمایش ارائه شد. البته سعدی خانی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد که نسخه ارائه شده کامل نیست و مراحل فنی آن طی نشده است.

خانی در گفتگو با ایلنا اعلام کرده بود این نسخه قابل قضاوت و بررسی است و اگر پروانه نمایش فیلم صادر شود به احتمال فراوان در تابستان اکران می‌شود.

درحالی‌که فصل تابستان آغاز شده و سینماگران و اهالی رسانه منتظرند بیییند این فیلم چه زمانی اکران می‌شود؛ اخباری از شورای صدور پروانه نمایش به بیرون درز پیدا کرده که از عدم امکان اکران این فیلم خبر می‌داد.

براساس پیگیری‌های ایلنا؛ شورای صدور پروانه نمایش، فیلم "ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا" را کاملا غیرقابل اصلاح و غیرقابل نمایش اعلام کرده و امکان نمایش آن را در حد صفر دانسته است.

شنیده شد این تصمیم شورای صدرو پروانه نمایش بدنبال اتفاقاتی است که برای فیلم پنجاه کیلو آلبالو رخ داده و با دستور وزیر ارشاد سختگیری بیشتری روی فیلم‌ها انجام می‌شود اما تصمیم شورای صدور پروانه نمایش درباره این فیلم در اردیبهشت ماه گرفته شده و ارتباطی با اتفاقات اخیر ندارد. با این وجود هنوز عدم امکان نمایش فیلم به صورت رسمی به تهیه‌کننده فیلم اعلام نشده و مشخص نیست ایرادهایی که شورا به فیلم گرفته از لحاظ مضمونی‌ست یا پوشش بازیگران فیلم مشکلاتی دارد؟ همچنین خبر دقیقی درباره داستان فیلم منتشر نشده است. گروهی می‌گویند فیلم درباره زندگی چند مانکن زن است و گروهی می‌گویند فیلم درباره زندگی سه دختر جوان در تهران است.

شورای صدرپروانه نمایش درحالی این فیلم را غیرقبال اصلاح اعلام کرده که سازندگان آن با گرفتن پروانه ساخت تمامی مراحل حقوقی را طی کرده بودند.

کد خبر : ۳۸۲۶۴۰