خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با یک هنرمند مطرح شد؛

رئیس سازمان محیط‌زیست قولش را فراموش کرد

علی فرامرزی درباره برگزاری تور دور سرزمینی برای نمایش آثارش در دیگر نقاط ایران با همکاری وزارت ارشاد و سازمان محیط‌زیست گفت: با وزارت ارشاد جلساتی برگزار شده و رایزنی‌هایی دراین باره صورت گرفته اما متاسفانه سازمان محیط‌زیست در این زمینه هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا چندی پیش در معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلای آبی، طی گفت‌وگویی با علی فرامرزی یکی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه قول داد آثار این هنرمند پیشکسوت در برنامه تور دور سرزمینی برای بازدید مردم در دیگر نقاط ایران به نمایش درآید. اما پس از گذشته حدود دوماه از این ماجرا، از سوی سازمان حفاظت‌محیط‌زیست هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و پیگیری‌های این هنرمند در این‌باره نیز بی‌نتیجه مانده است.

او در این باره توضیح داد: در جلساتی که با وزارت ارشاد داشتیم قرار شد این پروژه عملیاتی شود اما متاسفانه در تماس‌هایی که با سازمان محیط‌زیست گرفتیم هیچ واکنشی نشان ندادند.

این هنرمند نقاش ادامه داد: البته شاید باید وزارت ارشاد با سازمان محیط‌زیست مکاتبات رسمی در این زمینه انجام دهد که تا امروز هیچ چیزی اعلام نشده است و طبق قول‌های مساعدی که خانم ابتکار در این زمینه داده بودند با وجود اطلاع‌رسانی به سازمان حفاظت محیط‌زیست هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

فرامرزی با بیان اینکه در هر صورت با همکاری وزارت ارشاد در حال تدارک برگزاری این تور هستیم و مراکز استان‌ها برای شروع این حرکت مشخص شدند. معتقدم رسانه‌ها باید در این زمینه ما را یاری کنند تا درباره آن اطلاع‌رسانی شود خصوصا مراکز استان‌هایی که قرار است این آثار در آنجا به نمایش درآید.

او با اشاره به اینکه تهران از نظر برگزاری نمایشگاه‌های هنری اشباع شده است؛ گفت: شهرستان‌ها و شهرهای بزرگ ما متاسفانه از این نظر فاقد امکانات هستند و باید بیشتر مورد توجه هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی و هنری قرار بگیرد و به آن‌ها پرداخته شود.

این هنرمند نقاش توضیح داد: فعالیت فرهنگی یک مسئله عمیق است و به زمان نیاز دارد و امیدوارم اگر تور برگزار شد در مراکز استان‌ها از طریق رسانه‌ها حمایت‌های لازم صورت گیرد چراکه امروز دنیا رسانه در آگهی‌بخشی حرف اول را می‌زند.

کد خبر : ۳۸۱۷۰۹