خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم نفس: ایستاده در غبار فیلمی صادق است

نرگس آبیار (کارگردان فیلم نفس) بعد از تماشایی فیلم ایستاده در غبار یادداشتی را درباره این فیلم نوشت.

 به گزارش ایلنا، نرگس آبیار در یادداشت نوشته است:

ایستاده در غبار فیلمی صادقانه در مورد یکی از قهرمانان بزرگ جنگ است؛ فیلمی خوش ساخت و نو و تاثیرگذار در میان فیلم‌های جنگ سال‌های اخیر. فکر می‌کنم سینمای جنگ ما نفس تازه کشیده و از این به بعد نگاه تازه‌ای به جنگ هشت ساله را تجربه خواهیم کرد؛ نگاهی ملموس، باورپذیر و با توجه به وجوه انسانی. توصیه می‌کنم این فیلم را ببینید. سجاد پهلوان‌زاده تدوین گر آتیه دار سینمای ایران که در فیلم سینمایی نفس هم در کنار ما بود، ایستاده در غبار را به زیبایی تدوین کرده است.

 همچنین در خبری دیگر همرمان با اکران تهران ،نمایش فیلم ایستاده در غبار در شهرستانها نیز آغاز شده است.

سینماهای «۲۹ بهمن» شهر تبریز، «قدس» همدان و «عصر جدید» در گرگان، اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را آغاز کرده‌اند. در هفته گذشته، سازندگان «ایستاده در غبار» از تماشاگران فیلم درخواست کردند که حس خود را در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با هشتگ «#ایستاده_در_غبار» به اشتراک بگذارند که تاکنون علاوه بر بسیاری از سینماگران، تعدادی قابل توجهی از علاقمندان سینما و مخاطبان نیز به این هشتگ پیوسته‌اند و نظرات خود را درباره فیلم با دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند.

تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر به این هشتگ پیوسته‌اند. مخاطبان در این مطالب، تجربه خود را از دیدن «ایستاده در غبار» به اشتراک گذاشته و نکاتی را درباره حاج احمد متوسلیان در شمایل یک قهرمان، نوع روایت فیلم، حسشان از دیدن این فیلم و به خصوص جزئیات صحنه مانند فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس، طراحی چهره‌پردازی، موسیقی و فیلمبرداری مطرح کرده‌اند. مخاطبان در اکثر این مطالب، دنبال‌کنندگانشان را به تماشای این فیلم دعوت کرده‌اند.

کد خبر : ۳۸۱۶۶۶