خبرگزاری کار ایران

مجموعه شعر و رمان عباس مهیاد در کتابفروشی‌ها

رمان «زنان وقتی خفته‌اند» نوشته عباس مهیاد توسط انتشارات نخبه‌سازان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس مهیاد در رمان «زنان وقتی خفته‌اند» به ماجرای زنی به نام دریا می‌پردازد که تا چشم باز کرده به میان زندگی پرتاب شده، آبستن است و حالا  نمی‌داند که چگونه زندگی با همسرش امیرهوشنگ را ادامه دهد.

پشت جلد کتاب که از زبان شخصیت اصلی داستان که یک زن است؛ می‌خوانیم:

من بسیار زود شوهر کردم. به اصرار خاله‌ مهربانم که زن دومِ پدر امیرهوشنگ بود و خیلی زود جوانمرگ شد. خاله مثل مسیح بود. مثل بودا. همه را دوست می‌داشت بی‌آن که به گناهکار بودن و نبودن و به شرارت‌ آن‌ها کار داشته باشد. خاله همیشه از پسر ناتنی‌اش تعریف می‌کرد. می‌گفت امیرهوشنگ بسیار با استعداد است. هم خوش‌هیکل است، هم خوش صورت، هم مرد کار. راست می‌گفت این‌ها را. امیرهوشنگ زیباترین مردی بود که من دیده بودم به چهره. کاری هم بود. به ازدواج با او تن دادم. مصیبت آغاز شد.

رمان «زنان وقتی خفته‌اند» 151 صفحه دارد و در 1000 نسخه و به قیمت 12700 تومان توسط نشر نخبه سازان منتشر شده است.

از عباس مهیاد همچنین  به تازگی مجموعه شعر «از توفان پرستو» توسط نشر بوتیمار منتشر شده است. در این مجموعه شعر به غیر سروده هایی در سبک‌های رباعیع هایکو و ... موضوعاتی مثل «چرا شعر شاه هنرهاست؟» و «کلامی به ظل حسرتی» نیز مورد بررسی مهیاد قرار گرفته است.

5

اشعار مجموعه نیز منتخب سروده‌های مهیاد از سال ۱۳۷۳ تا سال ۱۳۸۶ را شامل می‌شود که نشر آن‌ها به دلایل گوناگون به تأخیر افتاه بود.

کد خبر : ۳۸۱۵۱۸