خبرگزاری کار ایران

حضور پرسروصدای «یاس» در رونمایی آلبوم گروه «آویستا»

آلبوم «یه مشت حرف» نخستین آلبوم رسمی گروه «آویستا» در فروشگاه کتاب «بوک لند» واقع در پالادیوم رونمایی شد.

به گزارش ایلنا؛ در ابتدای این مراسم که با استقبال دوستداران گروه جوان پسند «آویستا» همراه بود، «دیبا فروزان» تهیه کننده و مدیر برنامه های گروه «آویستا» درباره آغاز به کار فعالیت‌های این گروه و استقبال از آثار آنها در فضای مجازی توضیح داد: «استقبال از آویستا برای ما هم خوشایند و جالب بودو اتفاقی که برای موزیک ویدئوهای قانونی این گروه افتاد باعث شد برای ادامه فعالیت ها دلگرم شویم و این آلبوم آغازی رسمی برای فعالیت های آویستا در حوزه موسیقی پاپ خواهد بود که به مرور بیشتر و بیشتر در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.»

 آیدین گرجی، اشکان اشتری، نیما آرمانفر و آریا نیکوکار اعضای گروه آویستا را تشکیل می‌دهند.

 آلبوم «یه مشت حرف» با یازده قطعه به نام‌های: «اون دیگه نیست، من عاشقم، یادگاری، وقت رفتن، وداع تلخ، منو از فردا نترسون، من نمی تونم، حرفای قلب من، کابوس، یه مشت حرف، اینم از آخر» روانه بازار موسیقی کشور شده است که آهنگسازی و ترانه سرایی تمام قطعات آلبوم را اعضای گروه برعهده داشته‌اند.

«آیستا بند» با انتشار موزیک ویدئوها و قطعاتی چون من عاشقم، وداع تلخ، یادگاری و تیزر خوش ساخت «یه مشت حرف» در فضای مجازی به محبوبیت رسید.

اتفاق مهم مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم حضور و حمایت «یاس» از این گروه و آثارشان بود. گفته شد یاس با حضورش در محل برگزاری برنامه، باعث شد ترافیک شدیدی در «بوک لند» بوجود بیاید.

کد خبر : ۳۷۸۹۵۶