خبرگزاری کار ایران

مدیر سابق شبکه سوم سیما:

کمبود بودجه و قدرت گرفتن شبکه‌های مجازی از مشکلات اصلی صداوسیماست

میرحسینی؛ مدیر شبکه سوم سیما با انتشار یادداشتی از همکاران خود خداحافظی کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن این یادداشت که در تابلوی اعلانات صداوسیما منتشر شده، به شرح زیر است:

خواهران، برادران، همکاران ارزشمند و بی‌ادعا و مدیران صبور و پرتلاش شبکه سه سیما

بیش از یکسال است که با عنایت حضرت حق؛ توفیق خدمت به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ شبکه سه سیما نصیبم شد و بابت این لطف خدای مهربانم را شاکرم.

سال سختی گذشت، بسیار سخت... از سویی همزمانی تغییرات ساختاری الگوی نیروی انسانی و تغییر رویکرد شبکه و نیز بدهی‌های نسبتاً زیاد، محدودیت‌های مالی فراوان و عدم امکان هزینه‌کرد مطابق با سلیقه و خواستگاه مخاطبین محترم شبکه، از سوی دیگر حضور پرقدرت رسانه‌های رقیب و به‌ویژه فضای مجازی و همچنین توقعات و انتظارات بسیار بالا، کارکردن را بسیار سخت کرد و دشوار، خصوصاً آنکه امکانات هم به هیچ وجه تناسب با شرایط نبود و شاید بروز مشکلات جدید و حاد، طبیعی جلوه می‌کرد اما با توکل به خدای قادر متعال و تکیه بر توان و انگیزه بالا، همدلی و رفاقت شما همکاران فداکار و مدیران لایق، صبور و وفادار، یاعلی گفتیم و کار شروع شد...

اکنون پس از گذشت این دوران سخت، به لطف و عنایات بی‌دریغ خداوند یکتا، کار و تلاش شما مهربانان شبکه سه سیما، همچنان بر تارک سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد درحالیکه بسیاری از موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته و آینده روشنتری در پیش روی دارد.

علیرغم کارهای ارزشمند زیادی که توسط همه شما انجام شده هنوز کارهای ناتمام بسیاری باقی مانده که امید است با فضل الهی به ثمر نشیند.

اکنون که ادامه همکاری و خدمتگذاری عملاً میسر نیست و توفیق حضور در کنار شما خوبان از من سلب گردیده، دست تک‌تک شما یاران صمیمی را می‌بوسم و از همه حلالیت می‌طلبم. خدای را گواه می‌گیرم که همه تلاش خود را برای انجام وظیفه و ماموریت‌های محوله به کار بستم و از تمام توان و آبرو و اعتبارم استفاده کردم. در این مسیر حتماً تعدادی از شما بزرگواران از من رنجیده خاطر شده‌اید بدانید همه و همه صرفاً برای استاندارد کردن فرآیندها، نظم و اعتباربخشی به مجموعه فعالیت‌ها، تقویت انگیزه نیروهای فعال‌تر و دلسوزتر و ارزش‌گذاری به کار و تلاش بیشتر و موثرتر بوده است و بابت این رنجش احتمالی عذر می‌خواهم و امیدوارم از من درگذرید.

از همه شما مدیران محترم که ازجمله برادران عزیزم هستید و اعتبار و اقتدار فعلی شبکه مرهون زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه شما می‌باشد تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه نتوانستم بسیاری از انتظارات به حق شما خوبان و سایر همکاران گرانقدر را اجابت کنم صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و از خداوند مهربانم برای شما اجر، عزت و سربلندی آرزومندم.

در خاتمه مجدداً بابت بضاعت و توان اندکم در پاسخگویی به نیازهای مختلف مخاطبین بی‌نظیر و بزرگوار شبکه سه سیما و همه همکاران محترم پوزش می‌طلبم و از صبوری، همدلی و گذشت شما صمیمانه تشکر می‌کنم.

کد خبر : ۳۷۷۸۰۵