خبرگزاری کار ایران

برخوردهای دوگانه شورای شهر تهران درباره «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر»

اعضای شورای شهر درباره نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر نظرات متفاوت دارند.

به گزارش ایلنا، «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» که ازسوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال برگزاری است با واکنش‌های چندگانه‌ای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران مواجه شده است.

پرویز سروری (عضو شورای اسلامی شهر تهران) روز گذشته در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها درباره طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران از اول تا 15 خرداد در شهر تهران برگزار شود، گفت: یک جریان سکولار و غیرانقلابی به شهرداری و برخی زیر مجموعه‌های آن نفوذ کرده‌اند.

او این طرح را کاملا بی‌ثمر  خوانده و عنوان کرد:بارها پیرامون آن تذکراتی به شهردار داده شده. در حالی که به نیمه شعبان به عنوان مهمترین اتفاق بشریت و همچنین روز سوم خرداد که قله پیروزی ملت ایران است بی‌توجهی می‌کند و شهر خالی از نمادهای مقاومت و نیمه شعبان است.

سروری در حالی این طرح را سکولار و غیر انقلابی می‌داند که احمد دنیامالی صبح امروز (4 خرداد ماه) در تذکر پیش از دستور خود درباره نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر گفت: این طرح به مهم‌ترین بحث سوژه رسانه‌ها در روزهای اخیر بدل شده، دو سوم آثار متعلق به هنرمندان ایرانی است و در کل حرکت قابل قبولی صورت گرفته که قابل نکوهش نیست.

کد خبر : ۳۷۴۰۱۷