خبرگزاری کار ایران

با اجرای موسیقی فیلم‌های کریستف رضاعی؛

سومین هفته موسیقی تلفیقی به پایان رسید

در آخرین روز از هفته موسیقی تلفیقی آثار گروه کماکان و کریستف رضاعی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کماکان که با چند اجرای زنده بین مخاطبان شناخته شد سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد. کماکان به سرپرستی مهدی ساکی موسیقی خود را از جنوب وام می گیرد. آلبوم کماکان با نظارت هنری ماکان اشگواری توسط نشر نوفه منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

ابراهیم علوی (عود و گیتار باس)، سردار سرمست (پیانو)، مهرداد علیزاده (پرکاشن) و مهدی ساکی (خواننده) اعضای کماکان را در این اجرا تشکیل می دادند. بیشتر قطعات از آلبوم انتخاب شده بود، همچنین قطعه لبخند از ابراهیم منصفی با تنظیمی جدید اجرا شد.

اما اجرای پایان بخش سومین هفته موسیقی تلفیقی به موسیقی فیلم‌های کریستف رضاعی اختصاص داشت. کریستف رضاعی در ابتدای اجرا از مخاطبان در خواست کرد تا بعد از پایان هر موسیقی فیلم نوازندگان را تشویق کند.

در کنسرت شب گذشته اجرای موسیقی فیلم در دنیای تو ساعت چند است بیش از سایر قطعات مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت. همچنین برای اجرای برخی از قطعات نوازنده‌ای از اتریش نیز به آنسامبل کریستف رضاعی اضافه شده بود.

در کنسرت شب گذشته که "تصوری فراتر از تصویر" عنوانش بود؛ فیلم‌های در دنیای تو ساعت چند است و خورشیدهای متفاوت به همراه تصاویر اجرا شد. "

در کنسرت کریستف رضاعی در هفته موسیقی تلفیقی، قسمت هایی از موسیقی؛ فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری، نمایش پیام دهکردی به نام متولد 1361،  فیلم نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی، فیلم نگاه که در ایران اکران نشد و فیلم در دنیای تو ساعت چند است به کارگردانی صفی یزدانیان اجرا شد

بردیا کیارس، پریسا پیرزاده، طاها عابدیان، آتنا اشتیاقى، امیر دارابى، مهرداد پاکباز، سایورى شفیعى و آرمین قیطاسى نوازندگان این اجرا بودند.

کد خبر : ۳۷۲۸۸۹