خبرگزاری کار ایران

چاپ دوم «زنان به پیش» در نمایشگاه کتاب

چاپ جدید کتاب «زنان به پیش» نوشته شریل سندبرگ، ارشدترین مدیر «فیسبوک» با ترجمه حمید رضا آریان‌پور به نمایشگاه کتاب رسید.

به گزارش ایلنا؛ کتاب "زنان به پیش" در سال ۲۰۱۳ تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب مدیریتی جهان شد و حالا با استقبال مخاطبان ایرانی تجدید چاپ شده است. در سال‌های اخیر تعداد کتاب‌هایی که مسائل زنان را پوشش داده‌اند روز به روز افزایش یافته و این اتفاق نشانه افزایش علاقه جامعه به موضوعات این حوزه است.

این کتاب شامل ۱۱ بخش باعناوینی چون «شکاف در جاه‌طلبی برای مدیریت»، «موفقیت و قابلیت دوست داشته شدن»، «حقیقت را بجویید و بگویید»، «شریکتان را شریکی واقعی کنید» و «افسانه همکار کردن» است است و شریل سندبرگ، ارشد‌ترین مدیر «فیسبوک» پس از مارک زوکربرگ که در سال‌های گذشته همیشه در فهرست قدرتمندرین زنان جهان قرار داشته در این کتاب به نقشی که زنان در عقب نگه داشتن خود و همجنسان خود دارند، می‌پردازد.

البته در بخش‌هایی از کتاب نقش مردان در محیط کار و خانه نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. سندبرگ در این کتاب کلیشه‌های رایج را می‌شکند و با استفاده از تحقیقات دانشگاهی و بررسی‌های علمی و آماری، راهکارهایی را برای حرکت جوامع به سوی برابری حقیقی ارائه می‌دهد.

چاپ دوم «زنان به پیش» نوشته شریل سندبرگ با ترجمه حمیدرضا آریانپور، روزنامه‌نگار و مترجم با ۲۴۷ صفحه و تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۷ هزار تومان توسط انتشارات دنیای اقتصاد در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر : ۳۶۸۶۳۹