خبرگزاری کار ایران

یک نمایشگاه برای لباس مدارس

در جلسه شورای سیاستگذاری لباس مدارس برگزاری نخستین نمایشگاه لباس مدارس تصویب شد.

به گزارش ایلنا؛ اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و کارگروه ساماندهی مدولباس، مدیران موسسه مجری و دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مدو لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی، تنوع و بهرمندی از رنگ‌های مناسب، اصول روان‌شناختی و سایر فاکتورهای مربوطه، توانمندی طراحان و تولیدکنندگان، آشنایی دست اندارکاران، شناخت نقاط قوت و ضعف و امکان دسترسی جدید به طرح‌های مناسب اسلامی وایرانی در این حوزه برگزار خواهد شد.

به استناد بند ۴ بخش ب ماده ۷ آئین نامه اجرایی مقرر شد مقررات و آئین نامه‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در فراخوان این نمایشگاه رعایت شود و این وزارتخانه اقدامات لازم را برای اطلاع رسانی و تبلیغات و آگاهی‌رسانی در بین مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، کار‌شناسان، دانش آموزان موسسات و همکاران تولیدکننده و در قالب بخشنامه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش و سایر روش‌ها به اجرا درآورد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، نمایش سایر اقلام مانند کیف و کفش و لباس ورزشی و عرضه پارچه در نمایشگاه با تنوع رنگ از بخشهای مختلف پیش بینی شده این نمایشگاه است.

شایان ذکر است زمان و مکان این نمایشگاه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر : ۳۶۷۰۱۰