خبرگزاری کار ایران

در واکنش به تکذیب یک مصاحبه با ایلنا؛

آقای زارعی شما دروغ می‌گویید یا ما!؟ +فایل صوتی

درحالیکه کوروش زارعی مصاحبه خود با ایلنا را تکذیب می‌کند؛ این خبرگزاری فایل صوتی مصاحبه وی را روی سایت قرار می‌دهد تا مشخص شود چه کسی دروغ می‌گوید. خبرگزاری ایلنا این حق را برای مصاحبه‌شونده قائل است که به تیتر اول مصاحبه که برداشتی کلی از مصاحبه بوده؛‌ انتقاد داشته باشد اما دروغ بودن مصاحبه؛ کار غیرحرفه‌ای نیست که خبرگزاری ایلنا به آن تن بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کوروش زارعی امروز (6 اردیبهشت) با انتشار مطلبی سراسر توهین در فضاهای مجازی و البته خبرگزاری تسنیم؛ مصاحبه‌ی خود با خبرگزاری ایلنا که دوشنبه (2 اردیبهشت) منتشر شده است را تکذیب کرد. این درحالی‌ست که زارعی که در روزهای گذشته به‌عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب شده؛ در اولین گفتگوی رسانه‌ای خود در این سمت بخشی از برنامه‌های خود را با ایلنا در میان گذاشته است. 

کوروش زارعی در متن خود اینگونه نوشته است:

سلام به دوستان هنرمند و تئاتریم

امروز خبر کذبی به نقل از من در یکی از سایت‌های زرد درج شده بود که مرا بسیار ناراحت و شما تئاتری‌های عزیز و همکاران بی‌ادعا و زحمتکش خوب من متعجب، راستش خودم هم در تعجب بود که کی و چگونه این حرفها را زده‌ام. متاسفانه روز به روز بی اخلاقی هادر جامعه مابیشتر شده و صداقت ودرست نویسی جای خود رابه دروغ گویی و دروغ نویسی داده که این جای بسی تاسف است.جمله ای که این سایت زرد از سوی من نوشته دروغ محض است ومن چنین حرفی را نزده ام.من با چنین سایتی اصلا مصاحبه نکرده ام.

اقدام غیرحرفه‌ای این مدیر و تکذیب مصاحبه با خبرگزاری ایلنا؛ موجب شد تا فایل صوتی این مصاحبه روی سایت قرار بگیرد تا مشخص شود چه کسی دروغ می‌گوید.

کد خبر : ۳۶۴۸۲۴