خبرگزاری کار ایران

منیژه آرمین:

انتخاب مکان ثابت برای نمایشگاه کتاب اهالی فرهنگ را آسوده‌خاطر کرد

منیژه آرمین؛ انتخاب مکان ثابت برای نمایشگاه کتاب تهران را موجب آسودگی خاطر اهالی فرهنگ می‌داند.

منیژه آرمین (نویسنده) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره انتقال نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب گفت: انتخاب مکان ثابت برای نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است و موجب احساس امنیت و آسودگی خاطر برای اهالی فرهنگ، ناشران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد شد.

نویسنده کتاب «ای کاش گل سرخ نبود» همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب و انجام مبادلات فرهنگی در هر مکانی خوب است، گفت: با توجه به اینکه امسال بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب برگزار می‌شود، احساس امنیت و آسودگی در میان اهالی فرهنگ و بازدیدکنندگان افزایش یافته است.

آرمین افزود: نمایشگاه کتاب تنها به قشر جوان تعلق ندارد، بلکه تمام اقشار جامعه را شامل می شود. شهرداری تهران تدابیر لازم را جهت رفت و آمد مردم به شهر آفتاب پیش‌بینی کرده است و امکانات رفاهی بسیاری برای مردم در شهر آفتاب تدارک دیده است.

این نویسنده آخرین اثر خود را کتاب «16 سال» معرفی کرد و گفت: این کتاب در خرداد ماه منتشر می شود و به بیست و نهمین نمایشگاه کتاب نمی‌رسد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۶۴۷۴۱