خبرگزاری کار ایران

تالار قشقایی میزبان آزمایشگاه تئاتر کمدی می‌شود

گروه تئاتر اشتباهات از پنجم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه 95، تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر را با دو اجرای نمایش کمدی و همچنین برپایی آزمایشگاه تئاتر کمدی پر از اندیشه و خنده می‌کند.

به گزارش ایلنا، میثم عبدی کارگردان تئاتر درباره همکاری این گروه با طرح مطالعات اجرایی تالار قشقایی توضیح داد: از پنجم اردیبهشت ماه 95 با حضور گروه تئاتر اشتباهات و به طور رسمی طرح مطالعات اجرایی تالار قشقایی فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ در این طرح که با عنوان آزمایشگاه تئاتر کمدی معرفی شده دو نمایش این گروه نیز به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: گروه اشتباهات که با سابقه‌ای بیش از پانزده سال در زمینه تئاتر کمدی, آثار قابل توجهی را تا کنون روی صحنه برده که با دو نمایش کمدی «اتفاقات» و کمدی «استشمامات» از آخرین تولیدات این گروه، در طرح مطالعات اجرایی قشقایی با رویکرد تئاتر کمدی میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان تئاتر خواهیم بود.

وی زمان شروع اجرا را پنجم اردیبهشت ماه و ساعت اجرای دو نمایش را به ترتیب در ساعت 18:20 و 20 اعلام کرد.

عبدی ادامه داد: این گروه در نظر دارد در آزمایشگاه تئاتر کمدی، که همه روزه به جز شنبه‌ها و با حضور علاقه‌مندان و ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمایشگاه برگزار می‌شود به صورت عملی و تئوریک به بررسی شیوه‌های مختلف کمدی و انواع گوناگون این ژانر بپردازد.

نتایج حاصل در این آزمایشگاه, در سه روز پایانی, توسط شرکت کنندگان در تالار قشقایی اجرای همگانی خواهد شد.

 نمایش کمدی اتفاقات بر اساس نمایشنامه کمدی هنر تئاتر نوشته ادواردو د فلیپو و بازنوشت منوچهر رمضانی و کمدی استشمامات نوشته امید طاهری هر دو توسط میثم عبدی کارگردانی شده است و در این دو اجرا بازیگرانی چون سیروس همتی, عباس جمشیدی فر, جواد مولانیا, نازنین کریمی, فریبا امینیان, منصور اسکندری, منوچهر رمضانی, امید طاهری, امین قاضی, اسماعیل باستانی, مهدی مجنونی, سینوره کفاش طلب و ناصر سرلک به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 09302071442 با گروه تئاتر اشتباهات در تماس باشند.

کد خبر : ۳۶۳۶۰۷