خبرگزاری کار ایران

گالری ویستا میزبان نمایشگاهی با عنوان «از پیکره» شد

نگارخانه «ویستا» حدود ۳۰ اثر از هنرمندان جوان کشور را که آثاری با تمرکز بر فیگور و پیکر انسان خلق کرده‌اند در نمایشگاهی با عنوان «از پیکره» نمایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا،‌ ۳۰ اثر از ۱۶ هنرمند کشور در نمایشگاهی با عنوان «از پیکره» در ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز جمعه ۳ اردیبهشت‌ماه افتتاح می شود و تا ۱۳ اردیبهشت دایر خواهد بود.

امیر یگانه نمایشگاه گردان این نمایشگاه در توضیح آن آورده است: «در طول قرن‌های متمادی، خلق هنر در ایران تحت تاثیر ریشه‌های عمیق مذهبی و جذابیت عرفان و ادبیات فارسی برای ایرانیان قرار داشت و در بسیاری از موارد بازتابی از ذهنیت گرایی در آن جامعه بوده است. حضور قدرتمند طراحی و نقاشی فیگوراتیو در هنر امروز شکلی قاطعانه، پررنگ و واضح را به خود اختصاص داده است. آثار جمع‌آوری شده در نمایشگاه «از پیکره» نمایشگر فلسفه زمان و روح عالی است که هنرمند در آن به سر می‌برد.»

در این نمایشگاه آثاری از ابوسعید اسدی، ابوحمید اسدی، پونه اوشیدی، حامد جعفری، دانا نهداران، مرتضی خسروی، مهرداد خطایی، حامد صدرارحامی، نرگس سلیمان‌زاده، اوژن شیراوژن، مالک محمدزاده، سیامک عزمی، عسل فلاح، یحی رویدل، نزار موسی‌نیا و عادل یونسی به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه در گالری «ویستا» به آدرس خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ افتتاح می‌شود.

کد خبر : ۳۶۳۳۷۷