خبرگزاری کار ایران

معرفی سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر؛

رحمت امینی از حوره هنری به وزارت ارشاد رفت

مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی رحمت امینی را به عنوان سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی این اداره منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رحمت امینی پیش از این عهده‌دار مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بود.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در حکم انتصاب رحمت امینی به عنوان سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی چنین آورده است:

«نظر به تخصص و تجربه جنابعالی و همچنین عضویت شما در شورای مرکزی نظارت بر نمایش به موجب این حکم به عنوان «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» منصوب می‌شوید.

تلاش و تدبیر در ارتقای سطح کیفی آثار نمایشی در چهارچوب ضوابط و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز آمد کردن و تسهیل در امور مرتبط با ارزشیابی و صدور مجوز آثار نمایشی و تعامل با هنرمندان در جهت تسریع فرایندها از اهم وظایف شورا در این دوره است.

امید که با تدبیر و تأمل در امور محوله در رسیدن به اهداف والای فرهنگی کشور موفق و موید باشید.

مهدی شفیعی

مدیرکل هنرهای نمایشی»

رحمت امینی که دارای دکترای مطالعات عالی هنر از دانشگاه تهران و همچنین نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر است، پیش از این به عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی فعالیت داشته است. دبیری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از دیگر سوابق امینی در عرصه مدیریت و اجرایی تئاتر ایران است.

کد خبر : ۳۶۳۰۶۰