خبرگزاری کار ایران

ادامه داوری عکس جایزه فرشته با حضور کلاری و محاسنی

داوران ۲۹ عکس را شایسته ورود به مرحله نهایی دانستند. آنها درنهایت اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی را اعلام کردند.

 به گزارش ایلنا، جلسه هیات داوران عکس با حضور محمود کلاری و میترا محاسنی جایزه فرشته برگزار شد و ۲۹ عکس به مرحله نهایی و قرار گرفتن در گالری شهر کتاب فرشته راه یافتند.

 بعد از برگزاری نخستین دوره جایزه فرشته که سال گذشته در بخش داستان کوتاه برگزار شد؛ دومین دوره این جایزه با اضافه شدن بخش عکس با موضوع «محله کودکی» روز پنجم دی‌ماه سال ۹۴ کار خود را آغاز کرد. محمود کلاری و میترا محاسنی، داوران این بخش بودند که آثار ۲۰۰ شرکت کننده را داوری کردند.

محمدعلی حیدری مدیر روابط عمومی جایزه فرشته گفت: طبق قوانین قرار بود که فقط متولدین ١٢ بهمن ١٣۵٧ به بعد در این مسابقه شرکت کنند و هر شرکت کننده می‌توانست با سه قطعه عکس در این مسابقه حضور داشته باشد. در جلسه داوری بخش عکس جایزه فرشته دوره دوم هیات داوران به این نتیجه رسیدند که در بیشتر آثار رسیده موضوع «کودکی» پررنگ‌تر از «محله کودکی» است و برای برخی از شرکت کنندگان موضوع به درستی جا نیافتاده است.

وی در ادامه افزود: در این دوره در بخش عکس تعداد آثار رسیده ۲۰۰ اثر بود و هئیت داوران متشکل از میترا محاسنی و محمود کلاری به بررسی آثار پرداختند. بیشتر تمرکز هیات داوران راجع به موضوع این دوره (محله کودکی) بود البته بیشتر آثار، قسمت کودکی را پررنگ‌تر از محله کودکی درنظر گرفته بودند و تعداد زیادی از عکس‌ها راجع به کودکی بوده تا شهر، معماری و کوچه‌ها و محله‌ها و زندگی در آن‌ها.

اسامی منتخبان راه یافته به مرحله نهایی بدین شرح است: ابوالفضل جهان مهین، الهه افشار، امیر بهروزی، امیرحسین رضایی چراتی، امیر صادقیان، امیر عنایتی، امین بیانی، بهار شقایق، بهمن تخت مینا، جواد عسکر اوقلی، حسین الماسی، سحر فعله‌گری، سلین اسداللهی، سیده نیلوفر محمودیان، شهاب ناصری، عبدالله عسگری، عطا رنجبر زیدان لو، علی کربلایی محمد، فاطمه شریفی فرزانه، فرشید ریاحی پناه، لیلا امیری، محبوبه کمالی‌فر، محدثه کرمی، محسن محمود‌زاده، محمد عمارلو، محمدعلی میرزایی، مرتضی امین الرعایایی، مزدک موسوی، مهدی روحی.

کد خبر : ۳۶۲۶۶۳