خبرگزاری کار ایران

نمایش ویژه ابد و یک روز، خشم و هیاهو در پردیس کوروش

فیلم‌های ابد و یک روز، خشم و هیاهو و یتیم خانه ایران در پردیس سینمایی کوروش به‌صورت ویژه به نمایش درآمد.

 به گزارش ایلنا، پردیس سینمایی کورش که به‌تازگی از طریق کاربران سینما تیکت به عنوان محبوب‌ترین و بهترین سینمای سال ۹۴ انتخاب شده؛ هفته خبری خوبی را پشت سر گذاشته است.

اکران مردمی فیلم «ابد و یک روز» با حضور ریما رامین فر، پریناز ایزدیار، معصومه رحمانی و سعید روستایی با استقبال و تشویق مخاطبان همراه شد و نوید محمدزاده و پیمان معادی در جشنواره مردمی کورش به ترتیب به عنوان بهترین بازیگر و بهترین نقش برگزیده مردمی شدند.

همچنین فیلم «یتیم خانه ایران» اولین اکران خصوص‌اش را در این پردیس برگزار کرد تا مهمانانی هم چون سردار محمدرضا نقدی، سعید حدادیان، سردار احمدرضا رادان، صفار هرندی، ابوالفضل جلیلی، ابراهیم حاتمی کیا، سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دوره پیشین، علیرضا افتخاری، ابوالفضل جلیلی، قطب الدین صادقی و بسیاری دیگر از شخصیت‌های سیاسی و هنری به همراه کارگردان به تماشای این فیلم بنشینند.

فیلم «خشم و هیاهو» دیگر اکران مردمی این پردیس در هفته گذشته بود. هومن سیدی، طناز طبابایی، سعید چنگیزیان و نوید محمدزاده با حضور در این پردیس مردم را برای دیدن این فیلم همراهی کردند و در آخر هفته حسین دهقان وزیر دفاع به تماشای آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا نشست تا هفته سیاسی – هنری کورش را تکمیل کند. مجتمع فرهنگی تجاری کورش واقع در بزرگراه شهید ستاری بزرگ‌ترین و پرخبر‌ترین پردیس سینمایی کشور است.

کد خبر : ۳۶۲۱۳۷