خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

نقد سینما با تهیه‌کننده جدید روی آنتن می‌رود

تهیه‌کننده برنامه سینمای ایران (نقد سینما) که هر هفته روز‌های پنجشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شد؛ تغییر کرد.

رضا حامدی‌خواه؛ تهیه‌کننده سری جدید برنامه سینمای ایران (نقد سینما) شبکه چهار در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: سری جدید این برنامه با همکاری تیم تولید جدید از ۲۶ فروردین ۹۵ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن جشنواره جهانی فیلم فجر در اردیبهشت ماه، برنامه‌های ویژه‌ای برای این جشنواره درنظر داریم.

حامدی‌خواه درباره تغییر مجری یا کار‌شناسان برنامه گفت: مجری و کار‌شناسان برنامه تغییر نمی‌کنند اما قطعا تیم تولید برنامه تغییر می‌کند.

 علی سیلمانی؛ تهیه‌کننده قبلی این برنامه نیز در گفتگو با ایلنا درباره قطع همکاری برای ساخت ادامه برنامه سینمای ایران در سال ۹۵ گفت: تعداد برنامه‌ای که قرار بود با تهیه‌کنندگی ما از شبکه چهار سیما پخش شود براساس قرارداد به پایان رسیده است و بعد از اتمام قرارداد دو طرف حق دارند که ادامه همکاری بدهند یا قطع همکاری کنند.

وی ادامه داد: مدیران شبکه چهارسیما صلاح دانستند که برای ادامه پخش برنامه نقد سینما با گروه دیگری همکاری کنند و برنامه را برای تولید به فرد و گروه دیگری واگذار کنند.

برنامه سینمای ایران (نقد سینما) از اواخر تابستان سال ۹۴ روز‌های پنجشنبه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد و با استقبال علاقمندان همراه شده بود. اجرای این برنامه را ابتدا امیرشهاب رضویان برعهده داشت اما بعد از چند قسمت رضویان بدلیل مشغله کاری از این برنامه جدا شد و علیرضا شجاع نوری اجرای برنامه را برعهده گرفت و از قرار معلوم در سال جدید نیز وی در سال ۹۵ مجری این برنامه باقی خواهد ماند.

کد خبر : ۳۵۸۵۸۱