خبرگزاری کار ایران

پیکر شیدا جاهد تشییع شد

پس از لغو برگزاری مراسم تشییع پیکر شیدا جاهد از تالار وحدت به بهشت زهرا؛ صبح امروز چهارشنبه 12 اسفند پیکر این خواننده پیشکسوت ایران از بیمارستان تشییع شد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا؛ مراسم تشییع پیکر شیدا جاهد بدون هیچ سخنرانی برگزار شد و تعدادی از هنرمندان غریبانه پیکر او را از بیمارستان تا آمبولانس همراهی کردند تا پیکر این خواننده در بهشت زهرا آرام بگیرد.

این مراسم با حضور برخی هنرمندان و مسئولان مانند فرزاد طالبی، محمد سریر، حمیدرضا نوربخش، هنگامه اخوان، ژیوار شیخ الاسلامی، حسین سروی، عباس سجادی، پری ملکی، سامان احتشامی، بهنام شهرکی، افشین معصومی و سهیلا پورگرامی برگزار شد.

شیدا جاهد شامگاه 9 اسفند پس از مدتها تحمل بیماری سرطان، در بیمارستان لاله دار فانی را وداع گفت و فردای آنروز اعلام شد مراسم تشییع پیکر این هنرمند روز چهارشنبه 12 اسفند از مقابل تالار وحدت برگزار می شود.

بسیاری از رسانه‌ها این خبر را اطلاع رسانی کردند اما روز 11 اسفند خانه موسیقی خبر از تغییر مکان این برنامه داد و بر روی سایت این نهاد اعلام شد«محل برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده یاد شیدا جاهد که قرار بود از مقابل تالار وحدت برگزار شود تغییر کرد و این مراسم فردا(چهارشنبه11 اسفند) 9 صبح، از مقابل بیمارستان لاله تهران واقع در شهرک غرب، به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می شود. پیگیری های خانه موسیقی جهت انجام این مراسم از مقابل تالار وحدت متاسفانه نتیجه نداد و مسئولان مربوط گفتند بنا بر صلاحدید مراجع ذی ربط محل تشییع از مقابل بیمارستان لاله خواهد بود.»

شیدا جاهد خواننده موسیقی ایرانی در دوران فعالیتهای حرفه ای خود 8 آلبوم را به همراه همسرش مسعود جاهد با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. آخرین آثار او سه آلبوم های«سرخوشان مست»، «زلف» و «مجنون» بودند که امسال منتشر شدند.

کد خبر : ۳۵۲۲۶۳