خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر فرهنگ از حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات

علی جنتی از حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر ازجمله هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و... در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخاب مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام حضور پر شکوه ملت ایران در انتخابات روز گذشته را فصلی دیگر از حماسه‌های ماندگار کشورمان دانسته است.

بنابر این گزارش متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان آفرین

ملت سربلند و پیروزمند ایران با حضور پر شکوه خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فصلی دیگر از حماسه‌های ماندگار خویش را رقم زد و الگوی مترقی مردمسالاری دینی را اعتلا بخشید و امروز، نوبت منتخبان وامنای ملت است که با گرامیداشت این عزم ملی، در برابر دریای بی‌کران حضور مؤثر و ارزشنمد مردم و انتخاب تؤام با درک و دوراندیشی آنان سر تعظیم فرود آورند.

امید ملت را زنده نگاه دارند و از ظرفیت عظیم این نشاط سیاسی و خردورزی ملی برای فتح قله‌های پیشرفت مدد گیرند. بی‌شک نقش اصحاب فکر و فرهنگ و هنر و رسانه، به عنوان طلایه داران امید و آگاهی در خلق این حماسه به یادماندنی و افتخار آفرین به یاد ماندنی است.

 اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، لازم می‌دانم از تمامی فرهیختگان، هنرمندان به ویژه سینماگران، نویسندگان و روزنامه نگارن پرتلاش که چراغ راه ملت شدند و پرچم اندیشه‌های بلند و آگاهی بخشی را فراراه حاکمیت مردم برسرنوشت خویش بر افراشتند، از صمیم جان تشکر و سپاسگزاری نموده و مشتاقانه امیدوارم که نخبگان فرهنگی و هنری کشور همواره در اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز پیشگام باشند تا گلبانگ سربلندی کشور، دمادم از حنجره‌های پاک و تابناک آنان به گویش آید.

کد خبر : ۳۵۰۸۹۰