خبرگزاری کار ایران

به‌رغم برگزاری نشست خبری؛

دلیل لغو کنسرت کاوه یغمایی مشخص نشد

در نشست خبری کاوه یغمایی که برای بیان دلایل لغو کنسرتش برگزار شده بود؛ باوجود سوال‌های متعدد خبرنگاران در این‌باره؛ هیچ توضیحی ارائه نشد و لغو کنسرت این هنرمند در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری کاوه یغمایی ظهر امروز (25 بهمن ماه) برگزار شد تا او درباره لغو کنسرتش در جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی را ارائه کند. او در ابتدای نشست گفت: من از تمام کسانی که بلیت‌های این کنسرت را از نقاط مختلف ایران خریداری کرده‌بودند؛ عذر می‌خواهم و متاسفم که اذیت شدند اما قول می‌دهم این اتفاق ناگوار را از هر جهت که توانستم جبران کنم.

کاوه یغمایی ادامه داد: از شب گذشته موضوع لغو کنسرت ارکستر مرا تحت تاثیر قرار داده. متاسفانه گفته‌اند که ارکستر من به اجرا نرسیده درحالی که طی 15 روز اخیر ما با فشار زیاد تمرین کرده‌ بودیم و کاملا آماده اجرا بودیم.

وی با بیان اینکه اعضای ارکستر او همگی از حرفه‌ای ترین‌ها هستند؛ توضیح داد: همسرم نیلوفر با اینکه پدرش در بستر بیماری بود می‌خواست روی صحنه بیاید و همه نوازندگان ما؛ آرین کشیشی، مسعود همایونی، آرون حسینی، ساپگین یغمایی ، نگین پارسا و هومن غفاری از بهترین نوازندگان هستند که قرا ربود در این اجرا کنار ما باشند اما متاسفانه اتفاقی افتاده و اجرای ما لغو شده است. از همه دوستان خواهش می‌کنم که این مسئله را گردن یکی از بافت‌های موسیقی نیندازند.

وی افزود: مدیریت سالن، مسئولان جشنواره، روابط عمومی و هیچ‌کس دیگری مقصر لغو این کنسرت نبود و من مسئولیت آن را به‌طور کامل برعهده می‌گیرم. امیدوارم که با انتشار آلبوم به زودی بتوانم از خجالت همه دربیایم و مشکلات را رفع کنم.

وی در باره احتمال سوءاستفاده جشنواره فجر از نام و اسم او اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر به هیچ وجه از ما سوء‌استفاده نکرده و درست نیست که این اتفاق را گردن یک نفر بیندازیم. چند موضوع زنجیروار به هم وصل شدند و این مشکل پیش آمد و حالا تمام مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم.

کاوه یغمایی در ادامه با بیان اینکه اجرای او مجوز داشت؛ گفت: مشکلی از نظر مجوز برای اجرای من بوجود نیامد. من 15 روز پیش به جشنواره موسیقی فجر دعوت شدم و با لغو این کنسرت؛ جشنواره متضرر شده. هرچند در مسئله لغو این کنسرت مردم مهمترین موضوع هستند اما من به جشنواره موسیقی فجر ضرر مالی زدم و در صورت درخواست آنها موظف به پرداخت خسارت‌ها هستم.

کسانی که بلیت کنسرت کاوه یغمایی را خریداری کرده‌بودند با پیامکی که ازسوی سامانه بلیت‌فروشی به آنها داده می‌شود؛ می‌توانند وجه پرداختی خود را دریافت کنند.

کد خبر : ۳۴۷۰۵۷